تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819330325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنون خونریزی تروریستهای داعش ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جنون خونریزی تروریستهای "داعش" ادامه دارد
گروه تروریستی داعش طی دو هفته اخیر تعدادی از مجروحان خود را در مناطق عملیاتی شمال عراق از جمله در الانبار، نینوا و دیالی به قتل رسانده است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،جنون داعش برای خونریزی، جنایت و کشتار تمامی ندارد، هزاران نفر را در اسپایکر، زندان بادوش، تلعفر، سنجار و سایر مناطق شمالی عراق کشته اند و هنوز سیراب نشده اند، هزاران خانواده را از هم پاشیده و دو میلیون عراقی را آواره کرده اند، اما همچنان ...
 
براساس این گزارش ، گروه تروریستی داعش طی دو هفته اخیر تعدادی از مجروحان خود را در مناطق عملیاتی شمال عراق از جمله در الانبار، نینوا و دیالی به قتل رسانده است.
 
این کشتار پس از آن صورت گرفت که داعش سه هفته پیش در فرمانی که نسخه ای از آن در میدان های نبرد به دست آمد و منتشر شد، به فرماندهان خود دستور داده، مجروحان را بکشند تا در بهشت به یارانشان ملحق شوند!
 
بهانه این فرمان، کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در موصل و سایر نقاطی بود که در عراق و سوریه در اختیار داعش قرار دارد، اما کارشناسان امنیتی و نظامی آن را نشانه شکست های پیاپی داعش در صحنه های نبرد ارزیابی کردند.
 
این موضوع همزمان با اعدام برخی فرماندهان و نیروهایی از داعش، از جمله نیروهای خارجی این گروه تروریستی مطرح شد که طی سه ماه اخیر تلاش داشته اند، عراق و سوریه را ترک کرده و از داعش جدا شوند.
 
رهبران این گروه خونریز به جای پذیرش شکست، همچنان کشتار می کنند، حتی اگر شده نیروهای خودی را و گویا هیچ منطقی برای اعمال خود لازم ندارند.
 
باور اینکه یک گروه تروریستی، توحش و خونریزی را در عصرتمدن بشری، به حدی از جنون برساند که حتی به مجروحان خود هم رحم نکند، شاید کمی دشوار باشد، اما داعش در عراق چنین کرده است.
 
به گفته منابع محلی، این گروه تروریستی، بعد از فرمان دو هفته پیش خود به کلیه فرماندهانش، تعدادی از مجروحان خود را در مناطق عملیاتی در عراق، از جمله الانبار، دیالی و نینوا ، بعد از شکست های سنگین از ارتش و نیروهای مردمی، به قتل رسانده است.
 
در فرمان داعش ، فرماندهانی که از این دستور سرپیچی کنند تهدید شده اند که به اتهام خیانت مجازات شده و به قتل خواهند رسید. داعش در دو سه ماه گذشته شکست های سختی را در مناطق مختلف از جمله استان های صلاح الدین ، بابل، دیالی و نینوا از قوای دولتی متحمل شده است.
 
به گفته منابع عراقی، هم اکنون هزاران نیروی تازه نفس برای انجام عملیات پاکسازی در استان های الانبار و نینوا بسیج شده و این گروه هر روز در وضعیت سخت تری قرار می گیرد و کار فرار از برخی مناطق را نیز آغاز کرده است.
 
براساس گزارش ها، عملیات آزادسازی موصل مرکز نینوا و رمادی و فلوجه در الانبار بزودی آغاز خواهد شد.
 انتهای پیام /زض
منبع:ایرنا



اخبار مرتبط

"داعش" ۱۰نیروی داوطلب را اعدام کرد +عکس




کد خبر: ۵۱۱۷۵۷۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن