تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819518536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش نظامی هزاران جوان فلسطینی توسط حماس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در مراسمی در غزه اعلام شد؛
آموزش نظامی هزاران جوان فلسطینی توسط حماس
خلیل الحیه از رهبران حماس در سخنانی در مراسم پایان این دوره آموزشی گفت: «کودکان ما از سن 15 سالگی مرد می شوند. ما این نسل را برای رویارویی با دشمن در آینده‌ آماده می کنیم.»



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، نشريه اينترنتي"ایلاف" گزارش داد که گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بر آموزش نظامی هزاران نوجوان در داخل اردوگاه هایی که نام "پرچمداران آزادی" بر آنها نهاده شده است نظارت دارد.  
هرچند حماس در سال های گذشته اقدام به برپایی اردوگاه های تابستانی برای نوجوانان کرده است ولی این نخستین باری است شاخه نظامی این جنبش اردوگاه هایی را برای آموزش نظامی نوجوانان 15 تا 21 سال برگزار کرده است.  
گردانهای قسام روز پنج شنبه مراسمی در شهر غزه و مراسم دیگری در شهر خانیونس در جنوب نوار غزه به مناسبت پایان دوره آموزشی هفده هزار نوجوان برگزار کرد. این نوجوانان در اردویی یک هفته ای شرکت کردند و برای کسانی که این دوره را گذراندند نام «هسته های آینده طرح آزادیبخش» انتخاب شد.  
گردان های قسام در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد شرکت کنندگان در این دوره، به مدت یک هفته دوره آموزشی فشرده ای را گذراندند تا در جنگ آزادیبخش آینده شرکت کنند. گردان های قسام افزود،‌ این افراد کار با انواع سلاح های سنگین و سبک و کمین کردن را آموزش دیدند.  
خلیل الحیه از رهبران حماس در سخنانی در مراسم پایان این دوره آموزشی گفت: «کودکان ما از سن 15 سالگی مرد می شوند. ما این نسل را برای رویارویی با دشمن در آینده‌ آماده می کنیم.»     وی افزود: «امروز ما به جهانیان می گوییم این نسلی است که ما برای پیروز شدن و برای آزاد کردن قدس و کرانه باختری و سراسر فلسطین آماده می کنیم.»  

  511



۱۰/۱۱/۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن