تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب الله لبنان وحشت در دل رژيم صهيونيستي انداخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۳ب.ظ)
امام جمعه دليجان: حزب الله لبنان وحشت در دل رژيم صهيونيستي انداخت امام جمعه دليجان گفت: حمله موشکي دندان شکن حزب الله لبنان به کاروان رژيم صهيونيستي موجب ترس و وحشت اين رژيم نامشروع شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسليمن محمد تقي کرامتي در خطبه هاي نماز جمعه ، سيد حسن نصرالله را سرباز مقام معظم رهبري ناميد و افزود: رژيم صهيونيستي نابود شدني است.
وي اضافه کرد: انتقام سخت حزب الله لبنان در پي شرارت هاي اخير رژيم صهيونيستي و حمله به نيروهاي حزب الله بود و صهيونيستها بايد بدانند هر شرارتي بدون جواب نخواهد ماند.
خطيب جمعه دليجان افزود: اين مجازات و انتقام بازتاب بسياري در رسانه ها داشت و بار ديگر قدرت حرب الله را به رخ دنيا کشيد و ضعف رژيم صهيونيستي را نشان داد.
حجت الاسلام کرامتي در بخشي ديگر از خطبه هاي خود برگزاري يادواره شهداي شهرستان دليجان را يادآورشد و گفت: ياد شهدا و آن عزيزان سفرکرده بايد هموار زنده نگهداشته شود.
وي گفت: نسل جوان ما بايد به عظمت کار شهدا پي ببرد و همه بايد به اين باور برسند که عزت و افتخار امروز ما مرهون شهداي عزيز و جانفشاني آنها است.
امام جمعه دليجان سربلندي و پيروزي نظام جمهوري اسلامي در عرصه ها ي مختلف را مديون خون شهدا دانست و گفت: اگر فرهنگ شهادت که از سيد الشهدا (ع) در حماسه عاشورا به ما ارث رسيده حفظ شود، کفر و استبداد شيطاني بر ما غلبه نخواهد کرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن