تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800192093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین بودجه 94 براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تدوین بودجه 94 براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبرگزاری پانا : معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان‌های صنعت، معدن و تجارت گفت: بودجه سال 94 بر محورتوسعه صادرات غیرنفتی، تمرکز بر روی معادن، شرایط تحریم و در نهایت اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسته شده است‌.
۱۳۹۳ جمعه ۱۰ بهمن ساعت 14:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علی یزدانی اظهارداشت: در کمیسیون صنایع و معادن در تکمیل پیشنهادات مندرج درلایحه پیش بینی شده است تا 30 درصد سهم مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها اخذ شده از شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی عودت داده شده است تا برای ماموریت شرکت‌های خدماتی در شهرک‌ها هزینه شود. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به استناد تبصره 7 ماده 72 قانون نظام صنفی ردیف مشخصی جهت اتاق اصناف درردیفهای بودجه سال 94 لحاظ شده، همچنین درارتباط با حقوق بازرسان نیز در لایحه و پیشنهادات کمیسیون با در نظر گرفتن مبلغ مورد نیاز جهت تمدید قرارداد بازرسان تشدید لحاظ شده است. یزدانی تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود 33 درصد بودجه کل کشور متکی به نفت است، برای تامین و اجرای بودجه کل کشور لازم است در جهت منابع درآمدی پیش بینی شده در بودجه از جمله مالیات‌ها، حقوق دولتی معادن، درآمدهای گمرکی و حق انتفاع بهره‌برداری از معادن و سایر منابع درآمدی پیش بینی شده در بودجه در چارچوب تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش جمعی صورت پذیرد. وی اضافه کرد: در بودجه سال 94 اجازه به سازمان‌های توسعه ای به منظور تقویت سرمایه گذاری و توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی و تعاونی مبنی بر استفاده از منابع داخلی خود در قالب وجوه اداره شده با یارانه سود کارمزد تسهیلات تا سقف 4 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است. این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: در جهت تقویت صندوق ضمانت صادرات بالغ بر 200 میلیون دلار و صندوق‌های "ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک" ، "حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک" و "توسعه صنایع دریایی" نیز بالغ بر 100 میلیون دلار به منظور افزایش سرمایه و حمایت از سرمایه گذاری در بخش صادرات غیر نفتی و صنعت و معدن پیش بینی شده است. یزدانی، افزایش ردیف‌های 2-530000و84-530000در جهت اجرای کامل تبصره های 4 و 6 ماده 12قانون اصلاح معادن را در سقف قانون در لایحه و پیشنهاد کمیسیون صنایع ومعادن از اقدامات قابل تقدیر در جهت توسعه بخش معدن در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و خواستار تصویب کامل پیشنهاد مجلس شورای اسلامی شد. معاون توسعه مدیریت ، منابع و امور استان‌ها گفت: از محل تبصره 6 ماده 12 قانون اصلاح قانون معادن در بهمن ماه سال‌جاری متناسب با وصولی استان‌ها مبالغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به حساب استانداری‌ها جهت حمایت از توسعه معادن و کمک به زیرساخت‌های شهرستان‌های محل وقوع معادن ابلاغ اعتبار شده است. وی تصریح کرد: ساختار سازمانی اصلاحی ستاد وزارتخانه آماده و از بهمن ماه اجرایی شده، همچنین ساختار سازمانی استان‌ها تهیه و تصویب و در کلیه استان‌ها اجرا شده است.
   
 
 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن