تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیامدهای عملیات ضد صهیونیستی حزب الله


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیامدهای عملیات ضد صهیونیستی حزب الله


عملیات غافلگیر کننده حزب الله لبنان ضد نظامیان رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا به کابوسی برای صهیونیست ها تبدیل شده و مقامات این رژیم را به تکاپو انداخته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گفته می شود، صهیونیست ها به علت وحشت از باز شدن جبهه های جدید علیه این رژیم، تصمیم گرفتند به عملیات حزب الله لبنان پاسخ ندهند.
                                                    
نحمان شای، عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت: (( اسرائیل باید برای جلوگیری از وخامت اوضاع تلاش و تاکید کند. نباید به واکنش گسترده کشیده شویم. ما خواهان جنگ جدید در شمال نیستیم، هنوز پیامدهای جنگ غزه پایان نیافته است. )) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم پس از خروج بسیاری از شهرک نشینان از مناطق شمالی سرزمین های اشغالی از آنها خواست، زندگی خود را به روال عادی برگردانند. یلعون که پس از حمله دیروز مبارزان حزب الله دچار یاس و سردرگمی شده است برای کاهش اثرات روانی این حمله، گفت: به هیچ عنوان امکان نجات نظامیان این رژیم از حمله حزب الله لبنان وجود نداشت.
                                                         
موشه یعلون ،  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت : (( حتی اگر خودروی جیپ مورد هدف قرار گرفته خودروی زرهی هم بود، نظامیان ما از این حمله جان سالم بدر نمی بردند. موشکی که حزب الله از آن استفاده کرده از پیشرفته ترین موشک های هدایت شونده است و توان نابود کردن پیشرفته ترین زره پوش ها را نیز دارد. ))
                                                      
همچنین گوبی ماروم ، از فرماندهان سابق رژیم صهیونیستی گفت : (( این حادثه بسیار خطرناک است و نشانه جهشی در پاسخ حزب الله به حملات اسرائیل است. برای این عملیات مدت طولانی برنامه ریزی شده و اطلاعات تل آویو درباره قدرت حزب الله اشتباه بوده است. )) در همین حال رسانه ها و شخصیت های سیاسی منطقه نیز عملیات دیروز حزب الله لبنان را ضد نظامیان صهیونیست، شکست صهیونیست ها و اقتدار حزب الله توصیف کردند. روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونت با چاپ عکسی از انهدام خودروهای نظامی ارتش این رژیم در عملیات بزرگ حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا، موفقیت حزب الله را شکست بزرگ نظامی، اطلاعاتی و امنیتی برای رژیم صهیونیستی دانست .


پنج شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن