تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801852700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس گروه محاسبات بیمه‌ای معاونت فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی: نیازمند اصلاحات مهندسی برای بهبود محاسبات بیمه‌ای هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس گروه محاسبات بیمه‌ای معاونت فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی:
نیازمند اصلاحات مهندسی برای بهبود محاسبات بیمه‌ای هستیم
رئیس گروه محاسبات بیمه‌ای معاونت فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: برای بهبود شرایط موجود محاسبات بیمه‌ای نیازمند یک اصلاحات مهندسی مجدد هستیم.

خبرگزاری فارس: نیازمند اصلاحات مهندسی برای بهبود محاسبات بیمه‌ای هستیم



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر علی خسروبیگی در همایش سراسری کارشناسان ارشد و رابطین امور کارگزاری‌های رسمی ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور اظهار داشت: در این راستا و به منظور صیانت از حقوق بیمه شدگان، میزان منابع سازمان و جلوگیری از اتلاف در مصارف متناسب‌سازی سن بازنشستگی با روند امید زندگی در جامعه، یکسان‌سازی نرخ حق بیمه مندرج در ماده 28 قانون تامین اجتماعی و تعیین سن بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور باید در سیاست‌گذاری‌های کلان سازمان انجام شود.
وی اضافه کرد: در این راستا تعدیل حداقل مستمری مندرج در ماده 111 قانون تامین اجتماعی و بازنگری در شرایط احراز مستمری‌های از کارافتادگان و بازماندگان سازمان  پیشنهاد می‌شود.
خسروبیگی با استناد به گزارش آکچوئری در خصوص وضعیت سازمان تامین اجتماعی در افق بلند مدت 60 ساله  عنوان کرد: یکی از پارامترهایی که با توجه به آن امکان ارزیابی توان مالی سازمان مقدور است نرخ سود سرمایه‌گذاری است.
رئیس گروه محاسبات بیمه‌ای معاونت فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این نرخ برای سناریوی پایه با توجه به عملکرد گذشته نظام سرمایه گذاری کشور، در کل دوره پیش بینی همواره یک درصد بالاتر از نرخ تورم در نظر گرفته شده است که با تجارب جهانی تامین اجتماعی نیز سازگاری دارد.
وی تاکید کرد: برای بهبود شرایط موجود محاسبات بیمه‌ای نیازمند یک اصلاحات مهندسی مجدد هستیم. وی افزود: در این راستا اصلاح فرآیندها و بهبود روش‌های ارائه خدمات، اصلاح سیستم‌های مکانیزه به منظور تسریع در انجام امور و افزایش ضریب امنیت، ایجاد، تقویت و بهبود پایگاه‌های اطلاعاتی به منظورتقویت نظام تصمیم‌گیری، استقرار تامین اجتماعی الکترونیک و بازنگری و اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها ضروری است. خسروبیگی پیشنهاد کرد: ارتقاء بهره‌برداری و سوددهی ذخائر و سرمایه‌گذاری‌های سازمان، آگاه‌سازی شرکای اجتماعی از وضعیت سازمان، توسعه دامنه پوشش بیمه‌ای، کاهش گریز از پرداخت حق بیمه، پیشگیری از تصویب قوانین مغایر با اصول حاکم بر بیمه‌های اجتماعی، تعامل با دولت در جهت وصول مطالبات معوق و کاهش تدریجی تعهدات دولت در قوانین جاری می‌تواند در وضعیت آینده سازمان موثر واقع شود. انتهای پیام/2255/الف

93/11/09 - 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن