تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820329419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جاسک: بندر جاسک قابلیت تبدیل شدن به پایگاه ورزش‌های ساحلی دریایی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار جاسک:
بندر جاسک قابلیت تبدیل شدن به پایگاه ورزش‌های ساحلی دریایی را دارد
فرماندار جاسک گفت: بندرجاسک قابلیت تبدیل شدن به پایگاه ورزش‌های ساحلی دریایی را دارد.

خبرگزاری فارس: بندر جاسک قابلیت تبدیل شدن به پایگاه ورزش‌های ساحلی دریایی را دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرجاسک، علی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان که با حضور غلامعلی دانشور مدیر کل این تشکیلات، معاونان و جمعی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان از لحاظ توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان جاسک اقدامات خوبی انجام شده که جا دارد از این بابت از اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان قدردانی شود.
وی، ساحل و دریای بندرجاسک را ظرفیت‌های خوب در شهرستان عنوان و ادامه داد: وجود بیش از 300 کیلومتر مرز آبی و ساحل بکر و زیبای شنی در منطقه می‌تواند جاسک را به یکی از پایگاه‌های مهم ورزش‌های آبی و ساحلی کشور تبدیل کند.
فرماندار جاسک که در جمع روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان سخن می‌گفت، ادامه داد: برای تبدیل جاسک به پایگاه ورزش‌های آبی و ساحلی کشور نه تنها اداره ورزش و جوانان بلکه تمامی دستگاه‌های اجرای باید در ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز اقدام کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان طی سخنانی اظهار داشت: فضاهای ورزش شهرستان جاسک نسبت به دیگر شهرستان‌های استان مطلوب‌تر است.
وی با بیان اینکه از محل ماده 180 مبلغ دو میلیارد تومان برای توسعه و زیر ساخت‌های ورزش جاسک اختصاص یافته است، اضافه کرد: پروژه‌های نیمه تمام روستایی جاسک تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و تحویل جوانان ورزشکار می‌شود.
دانشور با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر از سوی 13 اداره ورزش و جوانان استان برنامه‌های ورزشی با همکاری 40 هیئت استانی و 300 هیئت ورزشی شهرستانی مسابقات متعدد و جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی و بازی‌های ساحلی برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان یادآور شد: در ایام دهه مبارک فجر با حمایت‌های گودرزی وزیر ورزش و جوانان و جادری استاندار هرمزگان از محل اعتبارات استانی و ملی هشت پروژه ورزشی شامل استخر شنا، زمین چمن محلی و شش سالن ورزشی در شهرستان‌های بستک، حاجی‌آباد، رودان و بشاگرد به بهره‌برداری می‌رسد.
به گفته وی، دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش و زیرساخت‌های آن دارد و علی‌رغم کمبود اعتبارات نگاه گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی، جادری استاندار هرمزگان و مسئولان استان به امر ورزش بسیار عالی و مثبت است.
این مقام مسئول پس از پایان نشست از فضاهای، مکان‌های و سالن‌های ورزشی در این شهرستان از نزدیک بازدید کرد و مسائل مشکلات را بررسی و برای رفع مشکلات، دستوراتی صادر کرد.
غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در جریان سفر به جاسک به اتفاق عبدالمجید مرادی رئیس اداره  ورزش و جوانان جاسک از محمود محمودپور پیشکسوت ورزش شهرستان جاسک که مدتی به علت بیماری دچار کسالت شده از نزدیک عیادت کرد و برای سلامتی و تندرستی ایشان از خداوند منان دعا کرد. انتهای پیام/88001/الف

93/11/09 - 13:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن