تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803814124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنجال بی‌حجابی بانوی اول آمریکا در عربستان سعودی+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جنجال بی‌حجابی بانوی اول آمریکا در عربستان سعودی+تصویر
از زنان خارجی سفرکننده به عربستان سعودی نیز انتظار می‌رود از روسری استفاده کنند با این حال، در عکسی که منتشرشده دست‌های میشل اوباما و موهای سرش کاملا مشخص است. در این‌باره بیش از 1.500 پیام توئیتری از سوی کاربران در توئیتر منتشر شده است. آنان با هشتگ "گستاخی، میشل اوباما حجاب نداشت" پیام‌های انتقاداتی بسیاری را خطاب به بانوی اول امریکا منتشر کردند.
آفتاب: سایت خرداد نوشت:"باراک اوباما" رییس‌جمهوری امریکا روز سه‌شنبه به احترام "ملک عبدالله" پادشاه پیشین عربستان سعودی که به‌تازگی فوت کرده عازم ریاض شد. دیدار به دلیل آن‌که قصد سفر به هندوستان را داشت بسیار کوتاه انجام شد. روزنامه "واشنگتن‌پست" این دیدار را از آن‌رو مهم می‌داند که نشان‌دهنده میزان پیوند و نزدیکی میان امریکا و عربستان سعودی است. با این حال، در حاشیه این دیدار یک موضوع جنجال‌ساز شد: عدم پوشش حجاب "میشل اوباما" همسر رییس جمهوری امریکا در ریاض.


روزنامه "واشنگتن‌پست" با انتشار گزارشی درباره خشم کاربران سعودی شبکه‌های اجتماعی از اقدام اخیر میشل اوباما و حضور بدون حجاب او ر ریاض و بر سر آرامگاه ملک عبدالله می‌نویسد: "همان‌گونه که خبرگزاری "آسوشیتدپرس" نوشته "میشل اوباما" روز سه‌شنبه در ریاض روسری به‌سر نکرد. در عربستان سعودی این اقدامی غیرمعمول است. این کشور یکی از معدود کشورهای جهان است که در آن انتظار می‌رود زنان موهای سر خود را بپوشانند و اغلب زنان سعودی از روبنده استفاده می‌کنند. در این میان، از زنان خارجی سفرکننده به عربستان سعودی نیز انتظار می‌رود از روسری استفاده کنند با این حال، در عکسی که منتشرشده دست‌های میشل اوباما و موهای سرش کاملا مشخص است. در این‌باره بیش از 1.500 پیام توئیتری از سوی کاربران در توئیتر منتشر شده است. آنان با هشتگ "گستاخی، میشل اوباما حجاب نداشت" پیام‌های انتقاداتی بسیاری را خطاب به بانوی اول امریکا منتشر کردند. یکی از کاربران در پیامی نوشته است: "میشل اوباما در سفر اخیر خود به اندونزی پوشش حجاب را رعایت کرد پس چرا در عربستان سعودی چنین کاری را انجام نداد." 





 
واشنگتن پست در ادامه اشاره می‌کند که همه واکنش‌ها به این موضوع منفی نبوده‌اند و در این‌باره می‌افزاید: "سایت مصری "اهرام آنلاین" با اشاره به برخی از پیام‌های کاربران توئیتر اشاره کرده که نباید از میشل اوباما تا این اندازه انتقاد کرد چرا که این سفری کوتاه به ریاض بوده است. تلویزیون دولتی عربستان سعودی نیز عکس میشل اوباما بدون ججاب را نشان داده است. البته گفته شده که نمایش این عکس‌ها همراه با دستکاری‌های ناشیانه و از نظر فنی ضعیف عوامل تلویزیون دولتی آن کشور بوده و تصویری تیره پخش شده است."  


واشنگتن پست در ادامه اشاره کره که سفر باراک اوباما و همسرش به عربستان سعودی در حالی انجام شده که انتقادات بین‌المللی متوجه عربستان سعودی و نقض حقوق بشر از سوی آن کشور است. اخیرا یک وبلاگ‌نویس سعودی محکوم به شلاق شد. این روزنامه امریکایی اشاره کرده که سفر اخیر به احتمال زیاد "غیرسیاسی" بوده چرا که رییس‌جمهوری امریکا گفته بود نامحتمل است که درباره موضوع شلاق‌زدن وبلاگ‌نویس سعودی بحثی با پادشه جدید عربستان سعودی درگیرد."
 
واشنگتن‌پست در پایان می‌نویسد: "با این حال، در عربستان سعودی اقدام ساده عدم رعایت پوشش حجاب برای زنان می‌تواند اقدامی با انگیزه سیاسی قلمداد شود." 






تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن