تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819414155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشکسالي همدان را تهديد مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۵۶ب.ظ)
استاندار همدان در شوراي اداري مطرح کرد: خشکسالي همدان را تهديد مي‌کند شوراي اداري استان همدان با حضور دکتر لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، استاندار همدان در اين جلسه گفت: استان همدان داراي مفاخر و مشاهير ارزشمندي همچون ميرسيدعلي همداني است که به شايستگي اسلام را به قاره هند معرفي کرد.
محمدناصر نيکبخت با بيان اينکه همايش بزرگذاشت ميرسيدعلي همداني سال آينده برگزار خواهد شد اظهار داشت: با همکاري و درايت امام جمعه همدان در شوراي فرهنگ عمومي سال 94 به نام مير سيدعلي همداني مزين شده همچنين يونسکو در اقدامي سال 2014 و 2015 را به نام اين شخصيت بزرگ نامگذاري کرده است.
نيکبخت به وضعيت استان اشاره کرد و افزود: استان همدان داراي شرايط بسيار مناسب براي گردشگري، کشاورزي و صنايع تبديلي کشاورزي است همچنين با 9 استان همجوار فاصله بسيار نزديکي دارد.
به گفته وي، استان همدان در شش محصول کشاورزي رتبه اول تا هفتم کشور را داراست.
استاندار همدان به برخي از مشکلات استان اشاره کرد و گفت: مشکل آب و مساله خشکسالي استان همدان را به شدت تهديد مي‌کند لذا در شرايط وضعيت تصويب بودجه انتظار داريم اين مساله مدنظر نظر قرار گيرد.
وي يادآور شد: قرار است بخشي از آب سد تالوار به همدان برسد و 3 شهرستان، 10 شهر و 56 روستا نيز از اين آب بهره‌مند مي‌شوند که اختصاص بودجه براي تکميل آن نيز خواسته ماست.
استاندار همدان به سد گرين نهاوند نيز اشاره کرد و ياداور شد: سد گرين نهاوند سد بسيار بزرگي است که ناجي آن منطقه و مناطق اطراف است که براي امسال تنها يک ميليارد براي اين سد در نظر گرفته شده که با اين مبلغ تنها مي‌توان وضعيت موجود را حفظ و نگهداري کرد.
به گفته نيکبخت، تمام زيرساخت‌هاي راه آهن فراهم شده است و اگر ريل تهيه شود تا سال آينده راه‌آهن به همدان نيز خواهد رسيد.
استاندار همدان در پايان خاطرنشان کرد: انسجام و وحدت بسيار شايسته‌اي در استان همدان موجود است که اميدواريم اين وحدت و هم دلي موجبات توسعه و پيشرفت کشور را در پي داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن