تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815760359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای افتتاح بانک،یارانه بدهید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


شورای اسلامی شهر تهران؛
برای افتتاح بانک،یارانه بدهید
در جلسه دیروز شورای اسلامی شهر تهران دو فوریت طرح مجوز اخذ عوارض استقرار شعب بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری در شهر تهران به تصویب رسید.




به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل ازفارس ، در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: سازمان‌های اداری و ستادی از پرداخت عوارض مستثنی شده‌اند و مؤسسات قرض‌الحسنه جزو این موارد نیستند.
در ادامه بررسی این طرح دو فوریتی محسن پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: برخی محلات تهران از جمله جنوب‌شهر حتی یک بانک هم ندارد و برخی از محلات با جغرافیای زیاد نیز تنها یک بانک دارد که یکی از مطالبات مردم در دیدارهای مردمی راه‌اندازی یک شعبه بانک در محلات کم برخوردار است.
پیرهادی افزود: علت اینکه در آن محلات بانک احداث نمی‌شود این است که مؤسسات اقتصادی این کار را به صرفه نمی‌دانند، لذا باید با ارائه یارانه و به شیوه حاکمیتی نیازهای مردم در این خصوص برطرف شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: برای محلاتی که یک یا دو بانک دارند، یارانه دهیم تا بانک‌ها تشویق شوندکه در محلات کم برخوردار نیز بانک‌هایی ایجاد کنیم.
چمران در پاسخ به پیرهادی تاکید کرد: سیستم بانکی به سویی می‌رود که با شعبه کار نمی‌کند. در حال حاضر بانک شهر با ایجاد کیوسک‌ها و خودپرداز در هر مکانی کار یک شعبه را انجام می‌دهند. ان‌شاءالله در آن محلات بتوانند از این سیستم استفاده کنند و این سیستم حتی عوارض هم پرداخت نمی‌کند.
تقی‌پور، عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز در همین خصوص بیان داشت: این تکلیف بانک مرکزی است که باید بانک را ملزم به احداث شعبه در مناطق محروم کند. در خیابان شهید بهشتی بین بانک‌ها مغازه نداریم و در مناطق پایین هم شهروندان باید یک کیلومتر راه بروند تا به بانک برسند.
سرخو نیز پیشنهاد کرد شعب بانک‌ها از نظر تکلیفی درون ساختمان‌های اداری دستگاه‌های دولتی ایجاد شده‌اند از این عوارض معاف شوند.
مسجدجامعی نیز از پیشنهاد پیرهادی دفاع کرد و گفت: به نظر من باید به پیشنهاد آقای پیرهادی دقت شود. همانطور که برای شورایاری‌هایی که امکان ثبت‌نام الکترونیک ندارند ما امکان ثبت‌نام فراهم می‌کنیم باید به این خواسته مردم نیز اهمیت دهیم. چرا که احداث شعبه بانک در محلات خواسته مکرر مردم مناطق است و ما هیچ ابزاری برای حمایت از این دغدغه مردم در اختیار نداریم.
چمران برای محقق شدن این پیشنهاد عنوان کرد: ما نمی‌توانیم از نظر خیابان‌بندی این موضوع را محدود کنیم اما می‌توانیم این تسهیلات را برای بافت فرسوده قائل شویم.
رئيس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: پیشنهاد من این است که عوارض شعبه‌های بافت فرسوده و شعبه‌های تکلیفی را 50 درصد کاهش دهیم تا هم به درآمدزایی شهرداری توجه کرده باشیم و هم خواسته مردم را در نظر بگیریم.طبقی درباره فرمول این مصوبه توضیح داد: در فرمول ما یک قیمت منطقه‌ای داریم که در قیمت منطقه‌ای این موضوع دیده شده است. براساس قیمت منطقه‌ای در سطح شهر تهران در این فرمول عوارض مناطق محروم حتی از 50 درصد هم کمتر محاسبه می‌کند.   2019



۰۸/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن