تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816529480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقد کتاب من زنده ام در کرمانشاه برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۴۴ب.ظ)
نقد کتاب من زنده ام در کرمانشاه برگزار خواهد شد کارشناس امور فرهنگي اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان کرمانشاه گفت: نقد کتاب من زنده ام نوشته خانم معصومه آباد هفته آينده با حضور منتقدين برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ کريمي ضمن بيان اين خبر هدف از برگزاري اين نقد کتاب را در وهله اول نزديک کردن مردم به مطالعه بيان و گفت: تلاش ما اين است به جاي تبليغ مستقيم براي ترغيب مردم به مطالعه شوند از روش هاي غير مستقيم و القايي استفاده کنيم.
وي برگزاري جلسات نقد کتاب را تلاشي براي شناسايي افراد توانمند و استعدادهاي نهفته عنوان و افزود: علاوه بر مزاياي پيش گفته افراد اهل مطالعه زماني که در جلسات نقد کتاب شرکت مي کنند به صورت عادي فرا مي گيرند که کتاب را با ديدي موشکافانه بخوانند و از سطح متن به عمق آن بروند.
کريمي همچنين نقد کتاب را راهي براي مشخص کردن قدرت محتوايي اثر و نقاط ضعف و قوت آن عنوان و اضافه کرد: اگر فردي بخواهد کتابي را مطالعه کند و خواستار راهنمايي و مشاوره باشد مطمئنا کساني که کتابي را به ديده نقد و بررسي خوانده و نقد کرده اند ديد کاملتر و بهتري خواهند داشت و مشاوره آنها بهتر و نزديک تر به واقع خواهد بود.
کارشناس امور فرهنگي اداره کل کتابخانه هاي عمومي، تجربه برگزاري کلاس هاي نقد در کتابخانه هاي عمومي را موفق و موثر خواند و ابراز داشت: با اين روش ما توانسته ايم گروهي از اعضاء و کتابداران فعال و اهل مطالعه را شناسايي و علاوه بر استفاده از استعداد آنها بخشي را هم به طرف مطالعه موثرتر هدايت کنيم.
کريمي استقبال از اين جلسه را خوب ارزيابي و عنوان کرد: کتاب من زنده ام کتابي است که داراي فروش بالايي بوده و مورد علاقه بسياري از فرهيختگان و افراد اهل مطالعه قرار گرفته است و به طور طبيعي مي توان گفت کتب دفاع مقدس داراي علاقمندان فراوان هستند.
وي در انتهاي صحبت هاي خود ضمن اعلام اين موضوع که در جلسه نقد برخي از نقدهاي برگزيده قرائت شده و سپس در مورد کتاب بحث و گفتگو خواهد شد اشاره و تصريح کرد: پس از بررسي و گزينش نقدهاي دريافت شده به نقدهاي برگزيده جوايزي به رسم يادبود اهداء خواهد شد.
گفتني است جلسه نقد کتاب من نزده ام نوشته معصومه آباد، روز يکشنبه 12 بهمن ماه 93، در محل سالن جلسات اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان واقع در کتابخانه امير کبير با حضور منتقدين کتاب برگزار خواهد شد.
من زنده‌ام عنوان کتاب خاطرات معصومه آباد يکي از اسراي ايراني در زندان هاي رژيم بعثي عراق در زمان جنگ تحميلي است که به چاپ صد و پانزدهم رسيده و به يکي از پرفروشترين کتب تاريخ جنگ مبدل شده است. نويسنده کتاب در ابتداي جنگ ايران و عراق و در سن ۱۷ سالگي به اسارت درآمده و چهار سال در اسارت ارتش عراق بود.
روايت کتاب از دوران کودکي نويسنده آغاز و با بيان بخش‌هاي مهمي از نوجواني وي ادامه پيدا مي‌کند. کتاب با بيان نقش و تأثير انقلاب اسلامي بر زندگي و شخصيت خانم آباد در دوره‌ي دفاع مقدس، اسارت و آزادي و سه بانوي آزاده‌ ديگر به پايان مي‌رسد. اين کتاب را انتشارات بروج منتشر کرده است.
رهبر معظم انقلاب در تقريظي بر کتاب «من زنده‌ام» نوشته اند: «کتاب را با احساس دوگانه‌ي اندوه و افتخار و گاه از پشت پرده‌ي اشک، خواندم و بر آن صبر و همت و پاکي و صفا، و بر اين هنرمندي در مجسّم کردن زيبائيها و زشتيها و رنجها و شاديها آفرين گفتم. گنجينه‌ي يادها و خاطره‌هاي مجاهدان و آزادگان، ذخيره‌ي عظيم و ارزشمندي است که تاريخ را پربار و درسها و آموختني‌ها را پرشمار ميکند. خدمت بزرگي است آنها را از ذهنها و حافظه‌ها بيرون کشيدن و به قلم و هنر و نمايش سپردن.
اين نيز از نوشته‌هائي است که ترجمه‌اش لازم است. به چهار بانوي قهرمان اين کتاب بويژه نويسنده و راوي هنرمند آن سلام ميفرستم.»














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن