تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره احمد عزیزی بازهم به تعویق افتاد برگزاری فیلم فجر در کرمانشاه/ افتتاح خانه هنرمندان کرمانشاه در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: کنگره احمد عزیزی بازهم به تعویق افتاد
برگزاری فیلم فجر در کرمانشاه/ افتتاح خانه هنرمندان کرمانشاه در دهه فجر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری فیلم فجر و افتتاح خانه هنرمندان در کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری فیلم فجر در کرمانشاه/ افتتاح خانه هنرمندان کرمانشاه در دهه فجر



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر 300 برنامه‌ مختلف را در سطح استان برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه 18 محفل انس با قرآن و ادبی در سطح استان برپا می‌شود، افزود: برگزاری هشت نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها و هشت نمایشگاه آثار هنری در موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های تدارکاتی در این دهه به شمار می‌رود.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، جشن انقلاب در 14 شهرستان استان و 230 کانون فرهنگی مساجد برگزار می‌شود.
این مسئول به برپایی جشنواره ملی شعر مرصاد در تاریخ 15 بهمن‌ماه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: 540 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که آثار برگزیده طی مراسمی انتخاب می‌شوند.
رحیمی‌زنگنه از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور 15 گروه موسیقی و یک گروه موسیقی از سلیمانیه عراق از تاریخ 17 الی 21 بهمن‌ماه عصرها ساعت 18.30 در مجتمع فرهنگی هنری انتظار کرمانشاه برپا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم با توجه به اینکه وزارتخانه هیچ‌گونه بودجه‌ای برای برگزاری فیلم فجر در اختیار استان‌ها قرار نداده است، جشنواره فیلم فجر را از تاریخ 16 الی 20 بهمن‌ماه با اکران 10 فیلم در کرمانشاه برگزار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره تئاتر مرصاد به‌میزبانی شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره امسال در بخش نمایش‌نامه‌نویسی برگزار خواهد شد که 805 اثر به دبیرخانه ارسال و آثار برگزیده انتخاب می‌شوند.
این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در تالار غدیر شهر کرمانشاه، گفت: خانه هنرمندان کرمانشاه نیز در طول ایام این هفته در محله فیض‌آباد افتتاح رسمی می‌شود.
رحیمی‌زنگنه یادآور شد: اجرای کنسرت موسیقی کامکارها در روز نهم بهمن‌ماه سال‌جاری و کنسرت پاپ مازیار فلاحی در تاریخ 24 و 25 بهمن‌ماه و همچنین کنسرت علیرضا افتخاری در روزهای 30 بهمن و یکم اسفندماه از دیگر برنامه‌های تدارکاتی این اداره‌کل به شمار می‌رود.
به گفته وی، کنگره احمد عزیزی به دلیل مشکلات مادی به اردیبهشت‌ماه سال آینده موکول شد و تاکنون 100 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: برگزاری کنگره احمد عزیزی نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار بوده و وزارتخانه تنها 70 میلیون تومان در اختیار ما گذاشته است.
به گفته این مسئول، طبق تفاهم‌نامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمانشاه تفاهم‌نامه‌ای با صندوق مهر امام رضا(ع) منعقد شده که بر اساس آن مبلغ 20 میلیون تومان وام با بهره چهار درصد به نشریات فعال استان پرداخت می‌شود و از سوی وزارتخانه حق بیمه خبرنگاران نیز پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/2700/   

93/11/06 - 13:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن