تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805840145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرم‌آباد به بهشتي براي متکديان تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۴۴ب.ظ)
فرماندار خرم‌آباد: خرم‌آباد به بهشتي براي متکديان تبديل شده است خجسته‌پور با بيان اين‌که خرم‌آباد به بهشت متکديان تبديل شده است، تأکيد کرد: متکدياني که در سطح شهر حضور دارند همه خرم‌آبادي نيستند بلکه بخشي از آن‌ها از شهرهاي ديگر آمده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حبيب‌الله خجسته‌پور، فرماندار شهرستان خرم‌آباد، در کارگروه ارتقاء امنيت اجتماعي و رفاهي که ظهر امروز چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه جاري در سالن اجتماعات فرمانداري خرم‌آباد برگزار شد، گفت: يادآوري وقايع دهه فجر و مبارزات مبارزان دوران انقلاب براي مبارزان، مردم و بالاخص جوانان که در آن زمان حضور نداشتند، يکي از وظايف ما مديران است.
وي، با اشاره به اين‌که ما بايد با حضور با شکوه خود در صحنه از انقلاب و فعاليت‌هاي آن در اين مدت پيام‌رساني خوبي به جامعه داشته باشيم، تصريح کرد: خدماتي که دول مختلف قبل از انقلاب و بعد از انقلاب به مردم داشته‌اند را بايد با هم مقايسه کنيم.
خجسته‌پور، با بيان اين‌که جشن‌هايي که براي ايام دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گرفته مي‌شود نبايد به برنامه‌ها و جُنگ‌هاي ظاهري خلاصه شود، اظهار کرد: ما بايد در قالب اين جشن‌ها به بيان تحليلي چگونگي شکل‌گيري اين نظام بپردازيم چرا که نسل جوان بايد با چرايي انقلاب آگاه شود تا در راستاي اهداف انقلاب اسلامي تلاش کند.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد، با اشاره به اين‌که اين کميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي برنامه‌هاي زيادي پيش‌بيني شده است که يکي از موضوعات آن ساماندهي امور متکديان است، خاطرنشان کرد: آن‌طورکه احساس مي‌شود علت اصلي افزايش تعداد متکديان در سطح شهر به فرهنگ عامه مردم برمي‌گردد چراکه اگر مردم به درخواست هر متکدي پاسخ مثبت ندهد اين مشکل نيز برطرف مي‌شود.
وي، با بيان اين‌که خرم‌آباد به بهشت متکديان تبديل شده است، تأکيد کرد: متکدياني که در سطح شهر حضور دارند همه خرم‌آبادي نيستند بلکه بخشي از آن‌ها از شهرهاي ديگر آمده‌اند.
خجسته‌پور، با اشاره به اين‌که ما مي‌توانيم با فرهنگ‌سازي و تبليغ بين مردم خود جاي بياندازيم که از راه‌هاي ديگر مانند مراکز خيريه به نيازمندان کمک کنند، بيان کرد: متکديان به چند دسته تقسيم مي‌شوند، يک عده واقعاً نيازمند هستند که تعداد آن‌ها اندک است چراکه عزت نفس انسان اجازه نمي‌دهد که دست به چنين کاري بزنند، دسته دوم متکدي حرفه‌اي هستند، نه‌تنها نياز ندارند بلکه به تکدي‌گري به‌عنوان شغل مي‌نگرند و دشته سوم کساني هستند که بيماري رواني دارند.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد، با بيان اين‌که در دستور‌العمل کارگروه ارتقاء امنيت اجتماعي و رفاهي چهار کميته مشخص شده است که يکي از آن‌ها کميته مبارزه با متکديان است، اظهار کرد: در سطح شهر يک سري معتاد و کارتون‌خواب حضور دارد که شهرداري به کمک نيروي انتظامي آن‌ها را جمع‌آوري کرده و به مرکز ماده 16 تحويل مي‌دهند و در عين‌حال يک‌سري متکدي که معتاد هستند را زماني‌که جمع‌آوري مي‌کنند نبايد به مراکز يهزيستي تحويل دهند بلکه بايد به مرکز ماده 16 تحويل دهند.
وي، با اشاره به اين‌که فرهنگ‌سازي يک پروسه و جمع‌آوري و ساماندهي يک پروژه است، تصريح کرد: با‌ توجه به اهميت موضوع نيازمند يک تبليغات همه‌جانبه و عزم و مديريت جهادي است که مردم بايد در جريان همه امور قرار بگيرند.
خجسته‌پور، با بيان اين‌که تمام دستگاه‌ها در اين زمينه مسئول هستند، ادامه داد: به‌عنوان مثال شهرداري با نصب بنرها در شطح شهر تبليغات نويني را شروع کرده است و که انتظار مي‎رود تبليغات را به سمت متکديان ببرد و بهزيستي نيز که متولي امر است در تهيه بروشور و نصب بنرها شهرداري را کمک کنند، همچنين نيروي انتظامي در بخش پيشگيري و آموزش و پرورش ناحيه يک و 2 مي‌توانند با اطلاع‌‌رساني به دانش‌آموزان از طريق سخنراني‌ها و جشن‎ها در راستاي فرهنگ‌سازي تلاش کنند.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد، با اشاره به اين‌که در اين راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌تواند با همکاري بهزيستي جشنواره‌هايي با شعار مبارزه با متکدي‌گري برگزار کند، چراکه به‌نظر مي‌رسد که اين کار بايد به يک کار عمومي تبديل شود و پيام اصلي ما کمک نکردن به متکديان باشد.
وي، با بيان اين‌که در اين راستا هر اداره مسئوليتي را بر عهده دارد، تصريح کرد: بهزيستي شهرستان و يا استان نسبت به اخذ دستور قضايي براي کردن متکديان اقدام کند و با حضور نمايندگاني از شهرداري، نيروي انتظامي و بهزيستي که مي‌تواند معتاد را از متکدي تشخيص دهند حضور داشته باشند که از همان ابتداي کار کار غربالگري انجام شود و معتادان به ماده 16 و متکديان به برکه فرستاده شوند.
خجسته‌پور، با اشاره به تشکيل کميته غربالگري با حضور نماينده نيروي انتظامي به‌عنوان ضابط قضايي، بهزيستي، کميته امداد، شهرداري و يک پزشک از معاونت درمان علوم پزشکي، ادامه داد: کار اين کميته اين است که متکديان حرفه‌اي را به‌عنوان مجرم به دستگاه قضا، معتادان را به ماده 16، نيازمندان واقعي را به کميته و بهزيستي، کودکان و بزرگ‌سالان را به مراکز نگه‌داري و افرادي را که مشکل رواني دارند به مراکز مخصوص که يکي در بروجرد داريم و مهاجرين را به شهرهاي خودشان ببرند.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد، با اشاره به اين‌که در هر شهر به يک گرم‌خانه نياز داريم که اگر کسي براي خواب شب سرپناه نداشت به آن‌جا مراجعه کند، ادامه داد: تهيه گرم‌خانه وظيفه شهرداري است.
وي، در پايان تأکيد کرد: هر روز به تأخير انداختن اين موضوع براي ما خسران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن