تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802938634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده خبر داد برگزاری جشن‌های دهه فجر در همه مساجد خدابنده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده خبر داد
برگزاری جشن‌های دهه فجر در همه مساجد خدابنده
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از برگزاری جشن‌های دهه فجر در همه مساجد خدابنده خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری جشن‌های دهه فجر در همه مساجد خدابنده



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‎الاسلام حسن رضا محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: 36 سال قبل به رهبری عالمانه امام خمینی (ره) و به همت و تلاش مردم شریف ایران انقلاب پیروز شده و پس از آن شاهد موفقیت‌های بسیار کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای آغاز موفقیت‎‌های کشور با حاکمیت دینی و الهی بود، اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور وابسته به بیگانه بود اما پس از پیروزی انقلاب دست بیگانه از کشور کوتاه شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در 36 سال گذشته بیان کرد: خوشخبتانه با تلاش جوانان و رهبری عالمانه امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری موجب شده است، انقلاب هر روز موفق‌تر از دیروز راه سربلندی و عزت را بپیماید.
این مسئول با اشاره به اینکه وحدت و رهبری دو عامل مهم در پیروزی و موفقیت انقلاب است، افزود: دشمنان نیز به دنبال ضربه زدن به این دو فاکتور و جدایی بین مردم و رهبری هستند.
محمدی در ادامه با ارائه گزارش تخصصی در زمینه دستاوردهای وفقی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبل از انقلاب بر اساس بی لیاقتی حاکمان بی اعتمادی نسبت به وقف در مردم به وجود آمده بود.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اعتماد  مردم به وقف و موقوفات بیشتر شد، بیان کرد: در این مدت بسیاری از موقوفات احیا شده و ساماندهی شدند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه در استان زنجان و به تبع آن شهرستان خدابنده نیز موقوفات متعددی در تلاش همکاران وقفی و در نتیجه انقلاب اسلامی احیا شده است، اضافه کرد: در نتیجه احیای موقوفات به نیات واقفان نیز عمل شده است.
این مسئول با اشاره به وجود 500 موقوفه در شهرستان خدابنده بیان کرد: همچنین یکی از بزرگترین موقوفات استان شهر قیدار نبی (ع) نیز در شهرستان خدابنده است که بیش از 11 هزار رقبه دارد.
وی با اشاره به مدیریت و ساماندهی موقوفات شهرستان در راستای بهره‌‎وری و توسعه بیشتر آنها اظهار کرد: خوشبختانه اوقاف و امور خیریه در این زمینه به دستاوردهای بسیاری طی چند سال گذشته دست یافته است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به ثبت اطلاعات موقوفات شهرستان در سامانه جامع اطلاعات اضافه کرد: این اقدام به منظور عمل بهتر به نیات واقفان و حفظ موقوفات صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر دستاوردهای اوقاف و امور خیریه نمایشگاه دستاوردهای موقوفات در شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه در جوار بقاع شاخص شهرستان دایر می‌شود.
محمدی برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی در جوار بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی سلسله نمایشگاهی ویژه دهه فجر در بقاع متبرکه و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آرمیده در جوار بقعه متبرکه، برگزاری مراسم قرائت ادعیه توسل، کمیل، ندبه و زیارت آل یاسین همراه با بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی اوقاف خدابنده در دهه فجر است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده سخنرانی ائمه جماعات بقاع متبرکه در ایام دهه فجر پیرامون این ایام‌الله از دیگر برنامه‌های این اوقاف شهرستان خدابنده اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال در همه مساجد شهرستان خدابنده جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در جوار بقعه شاخص شهرستان از جمله قیدار نبی (ع) و امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس نیز جشن‌های دهه فجر با حضور سخنرانان و ائمه جماعات و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جشن‌ها تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/73005

93/11/08 - 13:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن