تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل 75 درصد از ظرفیت تمتع/اعلام اولویت جدید در صورت وجود ظرفیت خالی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرخوش به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
تکمیل 75 درصد از ظرفیت تمتع/اعلام اولویت جدید در صورت وجود ظرفیت خالی
مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: در صورت خالی ماندن ظرفیت ثبت‌نام حج تمتع، اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.
حسن سرخوش مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام حج تمتع از 3 بهمن اظهار کرد: ثبت‌نام برای اعزام زائران به حج تمتع از 3 بهمن در شهر‌های تهران، قم، البرز و قزوین از 3بهمن و در سایر شهرها از 4و 5بهمن آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون به طور میانگین 75 درصد ظرفیت تمتع تکمیل شده است، افزود: البته در برخی از شهر‌ها از جمله مازندران، خراسان رضوی و اردبیل بیش از 85 درصد ظرفیت پر شده است.

سرخوش همچنین تاکید کرد: در حال حاضر تمامی متقاضیانی که دارای فیش اولویت‌دار تا تاریخ 1384/12/15 هستند می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ 12 بهمن نسبت ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به اینکه درصورت عدم تکمیل ظرفیت،  اولویت‌های جدید اعلام می‌شوند، تصریح کرد: اولویت جدید به صورت روز‌شمار  برای فیش‌های بعد از تاریخ 1384/12/15 تا تکمیل ظرفیت اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/









کد خبر: ۵۱۱۵۴۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن