تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802222495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش شوراياري ها در تحقق شعار مردمسالاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۳۸ق.ظ)
طلايي در مراسم تجليل از شوراياري هاي منطقه 11: نقش شوراياري ها در تحقق شعار مردمسالاري مراسم تکريم شوراياران منطقه 11 روز گذشته با حضور مرتضي طلايي نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران و رياست ستاد هماهنگي و اجرايي شوراياري، عليپور دبير ستاد، طالبي نژاد رياست ستاد راهبردي مرکزي، آباديان سرپرست شهرداري منطقه 11 و مديران اين منطقه در فرهنگسراي انقلاب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين جلسه مرتضي طلايي خطاب به شوراياران اين منطقه اظهار کرد: اگر چه يک عمر کوتاهي از تشکيل اين نهاد مي گذرد اما ثمرات برکات و دستاوردهاي اين نهاد اجتماعي عظمتش بيشتر از ايراداتي احتمالي آن است.
وي افزود: شما 17 محله داريد و در هر يک از اين محله ها يک دولت محلي تشکيل داده ايد. دولت مي تواند در سطوح مختلف معنا و مفهوم پيدا کند و اين دستاورد نتيجه و محصول تلاش هاي شهرداري، شوراي شهر، شوراياران و مديران مختلف و تمامي زحمت کشان در اين عرصه است.
طلايي با بيان اينکه مشکلات همه جا مي تواند وجود داشته باشد عنوان کرد: هنر اين است که با ياري هم اين مشکلات را از بين ببريم و من اين دستاورد بزرگ را به ام القري جهان اسلام تبريک مي گويم.
نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص مشکلات پيش روي شوراياران تصريح کرد: اشخاصي که با شوراياري مخالفت مي کنند نظر بر اين دارند که اين عملکرد در مجلس تصويب نشده است، ولي دستاوردهاي شوراياري ها را نبايد دست کم گرفت و نسبت به آن ها نبايد نا سپاس بود.
طلايي با اشاره به اقدامات شورايارها گفت:در گذشته شهرداري ها با مردم فاصله طولي بسيار داشتند، ولي امروز اين فاصله کم شده و در بخش هاي سخت افزاري، اقدامات عمراني، خدماتي و اجتماعي بسياري با همت و پيگيري شوراياران در سطح محلات پايتخت انجام شده است.
نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران هدف از تشکيل اين نهاد اجتماعي را يک راهبرد اساسي در تقويت، استحکام و پيوند دادن تک تک شهروندان با اداره جامعه و ايجاد دلبستگي بين مردم در اداره جامعه خودشان و همچنين مسؤول سازي شهروندان در اداره شهرعنوان کرد.
طلايي با اشاره به آسيب هايي که امروزه جامعه ما را تهديد مي کند، افزود: امروزه جامعه ما با معضلاتي چون طلاق، اعتياد به الکل و مواد مخدر، سيگار، انحرافات اخلاقي، ازدواج سفيد و ... مواجه است و ما بايد اولويت اول خود را در فکر، روح و اخلاقيات اجتماع متمرکز کنيم.
وي در ادامه بيان داشت: سراهاي محلات با توجه به در آمدي که دارند، مي توانند برنامه هايي براي شهروندان محلات پيش بيني کنند تا ضمن اعتماد سازي بخشي از معضلات هم حل شود.
اين عضو شورا تاکيد کرد: هر وقت که توانستيم به شهروندان و جوانان منطقه اين را القا کنيم که سراي محلات خانه ماست مي توانيم بگوييم موفق عمل کرده ايم. ما بايد خودمان به سراغ مردم برويم و نه اينکه در انتظار آن ها بمانيم.
طلايي تاکيد کرد: بايد تلاش کنيم نيمي از سقف نهادهاي محلي را از خانم هايي که متدين، انقلابي، ولايت مدار و در تعامل مديريت شهري ظرفيت دارند، انتخاب کنيم. چرا که اين شهر و جامعه به نگاه و تفکر مادرانه نياز دارد و حضور خانم ها مي تواند بسيار موثر باشد.
وي در پايان عنوان کرد: اگر دولتمردان ما شعار مردم سالاري سر مي دهند امروز بايد آن را نشان دهند. شوراياري يک نوع نهاد اجتماعي مربوط به مردم است و الان بايد به شعار مردم سالاري عمل کنيم و نبايد مانع انجام اين کار شويم.
نصرالله آباديان سرپرست شهرداري منطقه 11 نيز در اين جلسه گفت: اين جلسه در تکريم شوراياران و روساي محلات تشکيل شده است.در مناطق ديگر با 3 جنس از شوراياران افتخار همکاري داشته ام و از طريق آن ها حلقه واسطي بين مردم و مديريت شهري مشاهده کرده ام.
آباديان با تشکر از شوراياران منطقه 11 عنوان کرد: عزيزان حاضر در اين جلسه در مدت خدمت رساني شان همه از جنس مردم بوده اند و شاخصه اصلي آن ها انقلابي بودن آن ها است که آن ها را متمايز کرده است.
شهردار منطقه 11 با اشاره به تاکيد دکتر قاليباف نسبت به بحث و موضوعات شوراياري ها افزود: شوراياران منطقه 11 به خوبي مشکلات شهروندان را دنبال کرده اند و از آن جا که اين يک نگاه مردمي است هميشه تاکيد خاصي نسبت به بحث و موضوعات شوراياري ها داشته اند.
وي بيان داشت: خوشبختانه در اين چند سال زير ساخت هاي خيلي خوبي در محلات انجام شده است و مردم تمامي مشکلات خودشان را از شوراياري هاي محلات خود پيگيري مي کنند و اين ارتباط بين مديريت شهري هم بسيار تسهيل شده و توانسته اثرگذار باشد.
وي در پايان به عنوان نماينده مديريت شهري منطقه 11 از تک تک شوراياراني که با رفتار صادقانه و تعاملات نزديک در اين مدت به اين منطقه خدمت رساني داشته اند تشکر کرد.
مراسم تکريم شوراياران منطقه 11 با اجراي گروه موسيقي و گروه تواشيح ذکر خاتمه يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن