تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران پشتوانه کشورهاي همسايه در برقراري امنيت و آرامش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۵۶ق.ظ)
ايران پشتوانه کشورهاي همسايه در برقراري امنيت و آرامش است فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه همه کشورهاي دنيا بسيج شده اند تا تروريسم را مهار کنند اما جمهوري اسلامي همواره در امنيت است، گفت: حتي ايران پشتوانه کشورهاي همسايه در برقراري امنيت و آرامش شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم در صبحگاه عمومي استان يزد با اشاره به اينکه اسلام منادي عدالت، رحمت، امنيت و کرامت انسان ها بوده و اگر امروز گروه هاي تروريستي با حمايت کشورهاي استکباري براي تخريب اسلام تلاش مي کنند براي تحت فشار قرار دادن انقلاب اسلامي است، گفت: دشمن تلاش مي کند نور الهي را خاموش کند ولي موفق نمي شود و تلاش دشمن هيچ اثري بر انقلاب نخواهد داشت.
به گفته وي همه تلاش آمريکا اين است که چهره پاک و شفاف اسلام و انقلاب ما را کدر کند اين در حالي است که با حمايت کشور هاي استکباري از تکفيري ها، جمهوري اسلامي و آرمان هاي آن بهتر به جهانيان معرفي مي شود.
احمدي مقدم اظهار داشت: دشمنان از ابتدا به انقلاب هجوم آوردند، جنگ را به ما تحميل کرده و با تهاجم فرهنگي، قاچاق سلاح و مواد و در نهايت تحريم هاي سياسي و اقتصادي سعي بر تنگ کردن عرصه را داشتند اما خوشبختانه انقلاب هرروز با قدرت بيشتري رو به پيشرفت است.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه همه کشورهاي دنيا بسيج شده اند تا تروريسم را مهار کنند اما جمهوري اسلامي همواره در امنيت است، گفت: حتي ايران پشتوانه کشورهاي همسايه در برقراري امنيت و آرامش شده است؛ اينکه دشمن همواره تلاش مي کند اما جريان بر خلاف خواست آنها پيش مي رود به اين دليل است که انقلاب اسلامي الهي بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن