تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخيره فرآورده‌هاي خوني در اردبيل بيش از 9 برابر نياز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۲ق.ظ)
ذخيره فرآورده‌هاي خوني در اردبيل بيش از 9 برابر نياز است جلسه بررسي وضعيت تأمين خون مورد نياز مراكز درماني در بهمن 93 در انتقال خون اردبيل تشكيل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، دكتر الهويردي نوبخت؛ مدير كل انتقال خون استان اردبيل ضمن بررسي وضعيت تامين خون مورد نياز مراکز درماني گفت: 9 برابر نياز به خون و فرآورده‌هاي خوني در اردبيل ذخيره مي شود.
وي افزود: با توجه به عمر کوتاه گلبول قرمز و مدت كوتاه نگهداري آن ضروري است خونگيري به صورت مستمر انجام شود. البته در مقاطعي از سال به خصوص در ماه مبارك رمضان و فصل سرما مراجعه براي اهداي خون به شدت كاهش مي‌يابد در صورتي كه همواره نياز به خون و فرآورده‌هاي خوني در مراكز درماني وجود دارد.
البته با اجراي طرح‌هاي مختلف در سازمان انتقال خون تلاش مي‌كنيم خون مورد نياز تمامي مراکز درماني استان با دقت و در زمان مناسب تأمين و ارسال شود.
مردم انساندوست استان ما را در تهيه خون و فرآورده‌هاي خوني مورد نياز بيماران ياري كرده و خوشبختانه هيچگاه در شرايط بحراني كمبود خون نداشتيم.در پايان دكتر نوبخت گفت: انتظار ما از مراکز درماني مصرف بهينه خون و دريافت خون و فرآورده‌هاي خوني به اندازه مورد نياز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن