تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باهنر: تعاملات مجلس و شورای عالی استان‌ها تقویت می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: باهنر: تعاملات مجلس و شورای عالی استان‌ها تقویت می‌شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تعاملات مجلس و شورای عالی استان‌ها تقویت می‌شود و حمایت از شورای ‌در دستور کار مجلس قرار دارد.
به گزارش نامه نیوز، غلامرضا بصیری پور در نشست مشترک با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به لزوم همکاری بین شورای اسلامی و این قوه پرداخت و اظهار داشت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری‌ها، قانونگذاری‌ها، برنامه ریزی‌ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد.
وی افزود: مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری‌ها و مظهر اراده ملی است. رئیس شورای عالی استانها خاطرنشان کرد: شورای عالی استانها با تقویت همکاری‌های خود با این قوه به لزوم هرچه بهتر شدن خدمت رسانی به مردم می پردازد. در ادامه محمد رضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم همکاری هرچه بیشتر بین مجلس شورای اسلامی و شورایعالی استانها تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با هدف حل مشکلات و معضلات پیش روی دولت و مردم از شورای عالی استان‌ها با تمام وجود حمایت می‌کند.

منبع: تسنیم


۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن