تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819793690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محروميت زدايي از منطقه بشاگرد نيازمند اهتمام جدي تري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰ب.ظ)
وزير بهداشت در بشاگرد استان هرمزگان: محروميت زدايي از منطقه بشاگرد نيازمند اهتمام جدي تري است وزير بهداشت در بازديد از مناطق بازسازي شده پس از زلزله بشاگرد با تاکيد بر ضرورت اهتمام جدي تر براي زدودن محروميت از منطقه بشاگرد، از استاندار هرمزگان خواست جهت تامين آب آشاميدني بهداشتي اين منطقه براي خريد انشعاب ساکنان کم بضاعت را ياري کند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر هاشمي در دومين روز از سفر خود به استان هرمزگان به شهرستان بشاگرد رفت و با همراهي استاندار و رئيس دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان از يکي از مناطق بازسازي شده پس از زلزله بشاگرد بازديد کرد.
در اين منطقه که در حاشيه سردشت و شهرستان بشاگرد قرار دارد، مدت هاست مردم با مشکل تامين آب آشاميدني بهداشتي مواجه اند و به رغم بازسازي صورت گرفته و ساختن تعدادي واحد مسکوني براي جمع آوري کپرها، هنوز تعدادي از ساکنان زير کپرها زندگي مي کنند و به دليل وضع اقتصادي نامناسب اغلب قادر به پرداخت حق انشعاب آب شرب نيستند.
وزير بهداشت با ابراز تأثر از مشاهده سيماي محروميت در اين منطقه از استاندار هرمزگان خواست براي رفع مشکلات بهداشت محيط اين منطقه محروم؛ به ويژه کمک در خريد انشعاب آب شرب بهداشتي ساکنان بي بضاعت و کم بضاعت را ياري کند.
استاندار هرمزگان نيز در اين خصوص قول مساعد داد.
دکتر هاشمي با بيان اينکه نسبت به سال گذشته حرکت هاي خوبي در جهت زدودن سيماي محروميت از چهره منطقه صورت گرفته است، خواهان توجه بيشتر مسوولان استان و برخورداري مردم اين منطقه از امکانات مناسب شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن