تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فساد اقتصادی موریانه هر سیستم سیاسی است/ آقایان نادران، توکلی و زاکانی برای مبارزه با فساد هزینه داده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سید نظام‌الدین موسوی:
فساد اقتصادی موریانه هر سیستم سیاسی است/ آقایان نادران، توکلی و زاکانی برای مبارزه با فساد هزینه داده‌اند
سیدنظام‌الدین موسوی گفت: ما در انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بر آن شدیم که برای تبیین مبارزه با فساد به سراغ کسانی برویم که برای مبارزه با فساد هزینه داده‌اند و از سوی کانون‌های قدرت تحت فشار قرار گرفته‌اند و آقایان نادران، توکلی و زاکانی در زمره این افراد قرار دارند.

فساد اقتصادی موریانه هر سیستم سیاسی است/ آقایان نادران، توکلی و زاکانی برای مبارزه با فساد هزینه داده‌اند
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سیدنظام‌الدین موسوی رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در مراسم تقدیر از پیشتازان مقابله با فساد اقتصادی که صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که این مراسم جنبه نمادین دارد، گفت:‌ پرچمدار مقابله با فساد، مقام معظم رهبری است که پس از دوران دفاع مقدس و رواج اشرافی‌گری و پیوند بین قدرت و ثروت هشدارهای لازم را ایراد فرمودند.
 
وی گفت: فساد اقتصادی موریانه هر سیستم سیاسی است و اگر نسبت به آن حساسیت وجود نداشته باشد، انحطاط ایجاد می‌شود.
 
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با بیان این که نظام ما هم مانند همه نظام‌ها در معرض فساد و رسوخ مفسدین قرار دارد، اظهار داشت: اگرچه مقام معظم رهبری همواره برای مبارزه با فساد هشدارهای لازم را داده‌اند اما اگر افرادی در بدنه نباشند که نسبت به فساد هشدار دهند ما با مشکل مواجه خواهیم شد.
 
موسوی با اشاره به این که برخی جریان‌های سیاسی و برخی رسانه‌ها از پدیده فساد حمایت کرده‌اند، تصریح کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که روح معنوی توسط حضرت امام (ره) در دل مردم کاشته شد، هنوز ساری و جاری است و هنوز کسانی هستند که در برابر فساد ایستادگی کنند و از خود بگذرند ولو این که در اقلیت قرار بگیرند.
 
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بیان داشت: ما در انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بر آن شدیم که برای تبیین مبارزه با فساد به سراغ کسانی برویم که برای مبارزه با فساد هزینه داده‌اند و از سوی کانون‌های قدرت تحت فشار قرار گرفته‌اند و آقایان نادران، توکلی و زاکانی در زمره این افراد قرار دارند.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالان عرصه رسانه که به دلیل پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی از سوی عناصر مفسد تحت فشار گرفته‌اند، گفت: مردم باید بدانند که چه کسانی در برابر فساد ایستاده‌اند.
 
موسوی با بیان این که رسانه‌ها باید به صورت مداوم فتنه‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای را بازخوانی کنند، اظهار داشت: ما رسانه‌ها باید مدام تأکید کنیم که کدام جریان‌ها در برابر فساد ایستادند تا قدرت‌های مفسد با استفاده از توان خود صورت مسئله را عوض نکنند.
 
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در پایان خاطرنشان کرد: ما احتمالاً پرونده‌های سنگینی در زمینه فساد اقتصادی در آینده در پیش خواهیم داشت و آن جریان‌ها و افرادی که در برابر فساد مقاومت خواهند کرد، نمایندگان دلسوز انقلابی خواهند بود.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

با خشکاندن ریشه فساد راه پیشرفت اسلامی ایران را فراهم کنید
فساد آبی و قرمز ندارد/ چند جمله درباره پیاده‌روی ژنو
هشدار تهران به واشنگتن/معاون اول در ایستگاه آخر
اصلاح‌طلبان بی‌تقصیرند موسوی مسئول اتفاقات 88 است!/ دولت 12 درصد لاغر می شود
رقابت سالم كم‌‌هزينه‌ترين راهكار براي افزايش كارايي اقتصاد
چاره اقتصاد کشور اجرایی نمودن قطع وابستگی به منابع نفتی است
تاثیرگذاری سازمان‌های اطلاعاتی بر سیاست‌های اقتصادی و فناوری/ کمک میلیارد دلاری جاسوسی اقتصادی به روسیه




کد خبر: ۵۱۱۴۰۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن