تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813473654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«فعالیت هسته ای ایران باید دیپلماتیک حل شود»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «فعالیت هسته ای ایران باید دیپلماتیک حل شود»


وزیر امور خارجه روسیه گفت: «مسئله فعالیت هسته‌ ای ایران می بایست با ابزار سیاسی و دیپلماتیک حل شود.» «از طریق گفتگوهای مسکو تلاش می‌کنیم زمینه مناسبی را برای رایزنی گروه‌ های سوری فراهم کنیم.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، امروز (دوشنبه) در نشست مشترک خبری با آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، گفت: ما معتقدیم فقط راه‌ حل دیپلماتیک و سیاسی برای این مسئله ممکن است. ما اصرار داریم این مسئله حل شود تا خطر یا تهدیدی برای امنیت دیگر کشورها در منطقه پدید نیاید.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، نیز در این نشست خبری اذعان کرد، این رژیم در خصوص پرونده هسته‌ای ایران با روسیه اختلاف دارد.

وی افزود: این اختلاف‌ها بر منافع مشترک دو طرف، تاثیری نخواهد داشت.    وی همچنین از سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به واشنگتن در آینده نزدیک خبر داد.

از سوی دیگر، لاوروف با اشاره به نشست مسکو میان معارضان و نظام سوریه، گفت: از طریق گفتگوهای مسکو تلاش می‌کنیم زمینه مناسبی را برای رایزنی گروه‌ های سوری فراهم کنیم.


دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن