تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: ایران و 1+5 در چند هفته آینده به توافق می رسند


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: نتانیاهو: ایران و 1+5 در چند هفته آینده به توافق می رسند

نتانیاهو: ایران و 1+5 در چند هفته آینده به توافق می رسند

ایران و گروه 1+5 هم اکنون در حال مذاکره برای دست یابی به توافق هسته ای جامع هستند.


نتانیاهو گفت به احتمال زیاد در چند هفته آینده ایران و 1+5 به توافق هسته ای می رسند و این توافق علیه اسرائیل است. رویترز به نقل از رسانه های اسرائیلی نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با دفاع از تصمیمش برای پذیرش دعوت سخنرانی در کنگره آمریکا بدون هماهنگی با اوباما گفت: من تعهد اخلاقی دارم تا از هر فرصتی برای مطرح کردن مسئله ای که علیه اسرائیل خطر نابودگری است استفاده کنم.

به دنبال سخنرانی سالانه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کنگره این کشور و دفاع از مذاکرات هسته ای با ایران، کنگره آمریکا بدون هماهنگی با اوباما از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر برای سخنرانی در کنگره درباره ایران دعوت کرد. نتانیاهو هم بی درنگ این دعوت را پذیرفت اما کاخ سفید با انتقاد از این دعوت اعلام کرد اوباما دیداری با نتانیاهو نخواهد داشت.

نتانیاهو افزود: اولویت من، وادار کردن آمریکا و دیگر قدرت های بین المللی به عدم مذاکره با ایران دربار توافق هسته ای با این کشور است توافقی که می تواند اسرائیل را در معرض خطر قرار دهد.

نخست وزیر اسرائیل افزود: به احتمال زیاد قدرت های بزرگ و ایران در هفته های آینده به توافقی هسته ای می رسند. این توافق باعث می شود ایران به کشوری قادر به ساخت سلاح هسته ای تبدیل شود. این موضوع موجودیت اسرائیل را به شدت در معرض خطر قرار می دهد.

او گفت: به عنوان نخست وزیر اسرائیل متعهدم همه تلاش ها را برای جلوگیری از دست یابی ایران به بمب اتمی به کار بگیرم؛ بمب اتمی که اسرائیل را مورد هدف قرار می دهد. این تلاش ها، جهانی است و به هر جایی که برای مطرح کردن مسئله اسرائیل دعوت شوم می روم و از آینده و موجودیت اسرائیل دفاع خواهم کرد.

ایران و گروه 1+5 هم اکنون در حال مذاکره برای دست یابی به توافق هسته ای جامع هستند.








1393/11/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن