تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799133686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات وزیر کشور درباره انتخابات شورایاری‌ها و شماره‌گذاری اسکانیا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اظهارات وزیر کشور درباره انتخابات شورایاری‌ها و شماره‌گذاری اسکانیا
وزیر کشور با اشاره به خلاء قانونی وزارت کشور در خصوص اجرای انتخابات شورایاری‌ها گفت: در مقررات و قوانین برای وزارت کشور به عنوان متولی برگزاری انتخابات در کشور تنها انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، خبرگان و شوراها تعریف شده است و انتخاباتی به نام شورایاری‌ها نداریم.
آفتاب: عبدالرضا رحمانی فضلی تاکید: برگزاری هر نوع انتخابات و به طور کلی مراجعه به رای مردم در قالب اصناف یا اقشار مختلف، باید در قانون تعریف شده باشد ولی در مورد انتخابات شورایاری‌ها چنین قانونی وجود ندارد.


وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا اجرای انتخابات شورایاری‌ها مجوز قانونی را کسب کرده است یا خیر؟ گفت: هر کس متولی اجرای این انتخابات است باید در این خصوص اظهارنظر کند که آیا مجوز قانونی دارند یا خیر، اما وزارت کشور مجوزی در این خصوص صادر نکرده است.


شرط وزیر کشور برای شماره‌گذاری اسکانیا
وزیر کشور در خصوص شماره گذاری اتوبوس‌های اسکانیا نیز با اشاره به سفر اخیر خود به استان سمنان گفت: در بازدید از کارخانه تولید اسکانیا در استان سمنان دستور داده شد که اگر این اتوبوس‌ها استانداردهای لازم از سوی سازمان استاندارد را دارند، شماره‌گذاری شوند. در حقیقت اگر این اتوبوس‌ها توسط سازمان استاندارد تایید شوند، حتما شماره‌گذاری می‌شوند.


وزیر کشور در خصوص مصوبات جلسه امروز دوشنبه شورای اجتماعی کشور نیز گفت: یکی از دستور جلسات امروز بحث جمع آوری متهاجرین در شهر تهران بود. گزارش همکاری دستگاه‌های ذیربط در این جلسه قرائت و بر همکاری بهزیستی، شهرداری تهران، پلیس و دیگر دستگاه‌های ذیربط تاکید شد.


10 تا 12 هزار متجاهر در تهران
وی ادامه داد: بر اساس برآوردهای انجام شده بین 10 تا 12 هزار متجاهر در شهر تهران وجود دارد که در ابتدای دولت یازدهم تنها ظرفیت 500 نفر برای جمع آوری متجاهرین وجود داشت. پیش بینی کرده‌ایم که با اجرای این طرح ظرفیت 10 هزار نفری جمع‌آوری متجاهرین را ایجاد کنیم و تا پایان سال جاری نیز بین 5 تا 6 هزار نفر در این طرح جمع آوری خواهند شد.


رحمانی فضلی با اشاره تغییرات جمع آوری متجاهرین نسبت به گذشته گفت: در شیوه جدید بر خلاف گذشته متجاهرین شش ماه نگهداری می‌شوند و با همکاری سازمان بهزیستی، شهرداری و ... مراحل سم زدایی و توانمندی برای این افراد انجام می‌شود. در شیوه قبلی افراد تنها برای سه ماه نگهداری می‌شدند.


وی تشکیل ستاد هماهنگی خدمات رسانی در حوزه‌های اجتماعی را یکی دیگر از دستور جلسات امروز عنوان کرد و گفت: در استان‌های مختلف موضوعات اجتماعی زیادی وجود دارد که لازم بود شورای هماهنگی تحت عنوان یک ستاد تشکیل شود تا موضوعات اجتماعی را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد. بر همین اساس این ستاد در استانداری‌ها تشکیل می‌شود.


وزیر کشور ادامه داد: در خصوص خدمت رسانی به حواشی شهرها نیز در این جلسه گزارشی قرائت شد و از کارهای انجام شده در این حوزه و پیشنهادات و کارهایی که باید انجام شود، گزارشی ارائه شد. باید در این حوزه با همکاری وزارت بهداشت حداقل‌های سلامت تامین شود و در این میان نیز زندان‌ها به عنوان اولویت اول در نظر گرفته شده‌اند تا حداقل‌های خدمت رسانی در حوزه سلامت در آنها صورت بگیرد.


پیشنهاداتی برای صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در این جلسه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی مختلف در حوزه بخشنامه‌های ابلاغی توسط ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب قرائت شد که انصافا اقدامات مناسبی توسط دستگاه‌های مختلف صورت گرفته و پیشنهاداتی نیز ارائه شد که در آینده در این حوزه اجرایی شود.


وی تاکید کرد: پیمایشی از رضایت مندی مردم در حوزه‌های مختلف با موضوع حقوق شهروندی در دستور کار قرار گرفته که به زودی مراحل پیگیری و اجرای آن عملیاتی می‌شود.


چگونگی صدور مجوز برای احزاب جدید
وی در خصوص استعلام وزارت کشور برای صدور مجوز احزاب جدید نیز گفت: هرکس تقاضای حزب و یا NGO‌ می‌کند این درخواست توسط کمیسیون ماده 10 مورد بررسی قرار می‌گیرد و برابر قانون در مورد درخواست تصمیم گیری می‌شود.


اولتیماتوم وزارت کشور به اتوبوس‌هایی که باک اضافی وصل می‌کنند
به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی از ابلاغیه وزارت کشور به پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص اتوبوس‌هایی که باک اضافی نصب می‌کنند نیز گفت: یکی از خطراتی که در بحث واژگونی و حریق اتوبوس‌ها مطرح است، وصل کردن باک اضافی به اتوبوس‌ها است که اعلام کردیم اتوبوس‌هایی که باک اضافی دارند باید طی یک ماه این باک‌ها را باز کنند و بعد از این مدت قانونی در صورت باز نکردن باک‌ها تردد آنها ممنوع می‌شود.






تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن