تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقرار به سرقت و آدم‌ربايي با پيكان آبي آسماني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقرار به سرقت و آدم‌ربايي با پيكان آبي آسماني
اعضاي باند سارقان خشن كه در پوشش مسافربر از مردم زورگيري مي‌كردند،دستگير شدند. متهمان به چند فقره آدم‌ربايي هم اعتراف كردند. نخستين گزارش خبرنگار ما درباره اعضاي اين باند روز سه‌شنبه 16 دي‌ماه به چاپ رسيد.


به گزارش خبرنگار ما، بيستم مهرماه امسال مردي وارد كلانتري چيتگر شد و به مأموران گفت: امروز بعداز ظهر طبق معمول از محل كارم بيرون آمدم و در كيلومتر 9 جاده قديم براي رفتن به ميدان آزادي سوار يك پيكان آبي رنگ شدم كه به جز راننده،سه مسافر ديگر سوار آن بودند. وقتي خودرو حركت كرد، ناگهان مردي كه كنارم نشسته بود چاقويي به پهلويم فرو كرد. فهميدم كه همه آنها اعضاي يك باند هستند. آنها مرا مجبور كردند هرچه پول همراهم است به آنها بدهم. سارقان كارت عابر بانكم را هم از من گرفتند و مرا مجبور كردند تا با خانواده‌ام تماس بگيرم و از آنها بابت آزادي خودم درخواست پول كنم. تا زمان واريز پول به حساب عابربانكم، مرا داخل ماشين نگهداشتند تا اينكه خانواده‌ام با تلفن همراهم تماس گرفتند و گفتند پول را واريز كردند. سارقان بعد از اينكه از واريز پول مطمئن شدند، به صورتم اسپري اشك‌آور زدند و مرا در بيابان‌هاي اطراف جاده كرج رها كردند.
با طرح شكايت پرونده به دستور قاضي نصرتي بازپرس شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران براي رسيدگي در اختيار اداره پنجم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. با بررسي حساب عابربانك مالباخته مشخص شد كه سارقان از شعبه بانكي در قلعه حسن‌خان از حساب او برداشت كرده‌اند. كارآگاهان پس از مراجعه به بانك، تصاوير دوربين‌هاي مداربسته را بررسي كردند و مردي را كه از عابر بانك برداشت كرده بود،شناسايي كردند.
مالباخته هم با ديدن تصاوير متهم او را شناسايي كرد و به كارآگاهان گفت:اين همان شخصي است كه با تهديد قمه مرا مجبور كرد تا با خانواده‌ام تماس بگيرم.  بدين ترتيب كارآگاهان با مراجعه به بانك اطلاعات مجرمان دريافتند نادر - 22 ساله از سارقان سابقه‌دار است. تحقيقات ادامه داشت تا اينكه كارآگاهان موفق شدند هشتم دي ماه مخفيگاه نادر را در قلعه حسن‌خان شناسايي و او را دستگير كنند. در بازرسي از مخفيگاه متهم چند قمه و چاقو به همراه چندين كارت عابر بانك كشف شد. او در بازجويي‌ها سه همدست خود مرتضي - 27 ساله، آرش - 23 ساله و ساسان - 21 ساله را هم معرفي كرد و گفت: ما بچه محل هستيم كه در يك باشگاه ورزشي با هم دوست شده‌ايم. با اعترافات نادر كارآگاهان موفق شدند سه متهم ديگر پرونده را نيز دستگير كنند. در حالي كه بازجويي از متهمان ادامه داشت،پرونده‌اي از اداره يازدهم پليس آگاهي در اختيار اداره پنجم قرار گرفت كه در آن آدم‌ربايان قصد اخاذي 10 ميليون توماني از خانواده يكي از شكات را داشتند.
شاكي اين پرونده پس از شناسايي ساسان يكي از متهمان دستگير شده گفت: اين مرد به همراه سه نفر ديگر بعد از اينكه از من زورگيري كردند مرا گروگان گرفتند و قصد داشتند از خانواده‌ام 10‌ميليون تومان بگيرند.
ساسان كه چاره‌اي جز اعتراف نداشت به عضويت در گروه ديگري از سارقان كه پس از سرقت از مالباخته او را گروگان مي‌گرفتند اعتراف و سه همدست خود احد، مهران‌ و سجاد را هم معرفي كرد. با اعترافات ساسان كارآگاهان همدستان او را نيز شناسايي و دستگير كردند.
 متهمان اين پرونده هم به سرقت از مسافران و ربودن چند نفر اعتراف كردند.  سرهنگ كارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران با اشاره به اعتراف متهمان به زورگيري در پوشش مسافركشي و آدم‌ربايي گفت: مالباختگاني كه به اين شيوه از آنها سرقت شده است براي شناسايي متهمان و پيگيري شكايات خود به اداره پنجم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.




منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن