تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره باید حرف آخر را بزند/ احترام آمریکا به ایران از نگاه سران عرب


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


هیل؛
کنگره باید حرف آخر را بزند/ احترام آمریکا به ایران از نگاه سران عرب
«سران عربستان سعودی به ما گفتند که کنار نمی نشینند و دستیابی ایران به قابلیت های هسته ای را تماشا کنند بدون اینکه اقدامی مشابه انجام دهند.»



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری هیل (Hill) وابسته به کنگره آمریکا، طی گزارشی به انعکاس سخنان سناتور لیندزی گراهام در رابطه با برنامه هسته ای ایران و اظهارات مقامات سعودی در این زمینه پرداخت.     در این خبر که تحت عنوان "گراهام: کنگره باید حرف آخر را در رابطه با برنامه هسته ای ایران بزند" منتشر شد، آمده است: «سناتور لیندزی گراهام در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد اظهار داشت که کنگره باید در مورد هر گونه توافقی با ایران، حرف آخر را بزند.»     هیل نوشت: «سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی که به تازگی از سفر به خاورمیانه بازگشته است با حضور در یک برنامه رادیویی گفت که رهبران منطقه به او گفته اند: «بهتر است دشمن آمریکا باشی تا دوست او؛ چرا که شما به دشمنانتان [بیشتر از دوستانتان] احترام می گذارید.»     بر اساس این گزارش، این سناتور آمریکایی از سران عرب و اسراییل نقل می کند که توافق هسته ای با ایران باعث به وجود آمدن یک کره شمالی دیگر و همچنین شروع رقابت تسلیحات هسته ای در خاورمیانه خواهد بود.     در ادامه این گزارش به نقل از "گراهام" آمده است: «کاهش قیمت نفت بوسیله عربستان سعودی، در واقع برای در هم شکستن ایرانی ها طراحی شده است.»     هیل در انتها به نقل از این سناتور آمریکایی نوشت: «سران عربستان سعودی به ما گفتند که کنار نمی نشینند و دستیابی ایران به قابلیت های هسته ای را تماشا کنند بدون اینکه اقدامی مشابه انجام دهند و اینکه آن ها از رهبری آمریکا بسیار نا امید هستند.»      

  506  



۰۶/۱۱/۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن