تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از طلاب جانباز برتر عرصه تبليغ در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۲۹ب.ظ)
تجليل از طلاب جانباز برتر عرصه تبليغ در قم در نشست تبليغي مدرسه علميه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع)، با حضور حجت الاسلام و المسلمين عابدي مدير مدرسه از طلاب برتر تبليغي تقدير شد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، جلسه تبليغي مدرسه علميه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع)با حضور طلاب و فرزندان جانباز برگزار شد.
در ادامه اين مراسم حجت الاسلام غلامرضا ساکت معاون تبليغ مدرسه علميه جانبازان با بيان ضرورت تبليغ گفت: امروز مردم دنيا شوق به تصوير کشيدن دفاع مقدس توسط راويان را دارند و اين ضرورت بيش از گذشته احساس مي‌شود.
حجت الاسلام و المسلمين احمد عابدي نيز در اين مراسم با بيان روحيه خدوم بودن طلاب جانباز گفت: اين خدوم بودن، مصداق بارز روحيه ايثار، جهاد و شهادت است.
وي کار اصلي طلاب را تبليغ عنوان کرد و گفت: طلاب بايد به کار تبليغي مشغول باشند و اين همان رسالت طلبگي است و کارهاي ديگر در حاشيه قرار دارد.
خاطرنشان مي شود: در پايان اين مراسم از طلاب برتر تبليغي توسط مديريت مدرسه علميه جانبازان، با تقديم هدايايي تقدير تجليل به عمل آمد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن