تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز گزینشگران و محققان برتر همدان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز
گزینشگران و محققان برتر همدان تجلیل شدند
در گردهمایی مدیران و اعضای هسته‌های گزینش از 9 گزینشگر و محقق برتر استان همدان تقدیر شد.

خبرگزاری فارس: گزینشگران و محققان برتر همدان تجلیل شدند



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت پانزدهم دی ماه همزمان با صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب در سال 61 مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش در ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف گردهمایی مدیران و اعضای هسته‌های گزینش در سالن اجتماعات تامین اجتماعی استان برگزار شد.
در این گردهمایی جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای مشورتی هسته‌های گزینش استان از جمله محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی استاندار، ناصر احمدیان مشاور و مدیرکل حوزه استانداری، حجت‌الاسلام رستمی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، مدیران هسته گزینش 9 سازمان استان و جمعی از گزینشگران و محققین برتر استان حضور داشتند. معاون سیاسی استاندار همدان در این مراسم توجه به اخلاق در گزینش‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: گزینشگران در قبال وظیفه‌ای که به آنان واگذار شده مسئولیت سنگینی دارند و در گزینش علاوه بر سایر موارد باید اخلاق نیز مورد توجه قرار گیرد. محمدابراهیم الهی‌تبار افزود: هر شخص گزینش شده که در اداره، سازمان و یا نهادی مشغول به کار می‌شود در هر مکان و موقعیتی نماد آن تشکیلات است.
وی اضافه کرد: گزینش به فرمان امام خمینی (ره) و تاکید مقام معظم رهبری باید بر اساس شایستگی افراد باشد تا شاهد پیشرفت جامعه و جذب حداکثری افراد به نظام باشیم.
محمد کریمی عضو شورای مشورتی نیز به نمایندگی اعضای شورای مشورتی هسته‌های گزینش استان ضرورت تشکیل این بخش را خلأ موجود در هسته‌های گزینش در بخش‌های مختلف با وجود تعامل بین‌ هسته‌ها بیان کرد و گفت: با تشکیل این شورا سعی بر آن است مسائل و مشکلات موجود در بخش گزینش به طور کامل به استاندار و مدیران استانی انعکاس یابد.
وی عنوان داشت: گزینشگران و مدیران ارشد با پالایش صحیح و جذب نیرو‌های متعهد و سالم به ایجاد محیط مطلوب در سازمان‌ها کمک خواهند کرد.
در ادامه این مراسم از 9 گزینشگر و محقق برتر استان همدان از هسته‌های گزینشی استانداری، علوم پزشکی، دانشگاه بوعلی، تامین اجتماعی، سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضاییه، کمیته امداد، جهاد کشاورزی و آموزش‌ و‌ پرورش تجلیل شد.
عدم حضور استاندار به دلیل همزمانی این مراسم با چندین مراسم دیگر و حضور دیرهنگام معاون سیاسی وی در مراسم از نکات قابل توجه این همایش بود.
انتهای پیام/89018/س30

93/10/18 - 13:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن