تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803017542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته برگزار می شود - اخبار ایران و جهان |


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در کیش؛
هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته برگزار می شود

هتل


شناسهٔ خبر: 2473513 یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
استانها > هرمزگان

بندرعباس - هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش پنجم تا ۹ اسفند ۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از ستادخبری نمایشگاه، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری، هتل داری وصنایع وابسته کیش تنهابه منظور ارتقای سطح خدمات و تولیدات بخش گردشگری طراحی و اجرا نمی شوند بلکه اساسا به منزل رویکردی نوین در توسعه بخش گردشگری تعریف شده اند.  هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش ابزاری برای سیاست گذاران و برنامه ریزان بخش گردشگری است تا تمامی ارائه کنندگان محصولات و خدمات گردشگری را به سمت و سوی اهداف برنامه های توسعه گردشگری هدایت کنند حتی می توانند بازارهای هدف خود را به فعالان این بخش معرفی کرده و ارزش و آرمان های خود را که تکلیف سرمایه گذاری بخش گردشگری را معلوم می سازد شفاف و تبیین کنند.این نمایشگاه در عین حال فرصتی را فراهم می کند که تمامی بخش های موثر جامعه از نهادهای اجرایی تا اقشار مختلف مردم و سازمان های غیردولتی در توسعه گردشگری مشارکت فعالانه داشته و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.جشنواره ها و برنامه ریزی راهبردی گردشگریبدون تردید در جهان امروز نگرش راهبردی قابلیت ها و توانمندی های خود ر ا در فرآیند توسعه سازمان ها از سطح یک بنگاه اقتصادی تا یک کشور نشان داده است تجربه موفق کشورهایی که از مدار توسعه نیافتگی به مدار توسعه جهش کرده اند نشان می دهد که راز موفقیت آنها انتخاب هوشمندانه راهبردهای توسعه بوده است راهبردهایی مانند توسعه فناوری اطلاعات، توسعه صنعتی و توسعه گردشگری.نکته مشترک در همه این برنامه های راهبردی اتخاذ سیاست های تشویقی و عرضه مناسب به منظور گسترش ارتقاء و دستیابی به بالاترین سطح استانداردهای بین المللی بوده است.
سیاست های که مشتری مداری، خلاقیت و نوآوری و فتح بازارهای بین المللی را ارج می نماده و آن ها را تشویق می کرده است.یکی از مهم ترین راهکارهای اجرایی سیاستهای تشویقی برگزاری انواع نمایشگاه جشنواره و معرفی ساز و کارهایی با پیش واژه برترین (BEST) است این جشنواره ها با هدف ارتقاء مهارت های کسب و کار الگوسازی و مشارکت گروه هایی که سطح بالایی از کیفیت در کسب و کار را در این عرصه به نمایش گذاشته اند برگزار شده و امروزه ابزار مهمی برای توسعه بخش های مختلف اقتصادی محسوب می شود.گردشگری بعنوان یکی از بالنده ترین بخش های اقتصادی و در عین حال بسیار رقابتی نیازمند بهره مندی مناسب از این ابزارها است. از این رو یکی از سیاستهای راهبردی سازمان جهانی جهانگردی توسعه این ساز و کارها در کشورهای مختلف است. ازجمله این برنامه ها ی مشترک سازمان جهانی گردشگری و کشور های گردشگر پذیر در زمینه برگزاری نمایشگاه های گردشگری است.هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش ۵ تا ۸ اسفند ۹۳ با حضور مشارکت کنندگانی خارجی از کشورهای آلمان، مصر، مراکش، ژاپن، قزاقستان، کرواسی و ترکیه و صنعت گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته داخلی در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع درجزیره کیش برگزار می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن