تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802787198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران با برنامه‌های متنوع در نمایشگاه بین‌المللی فیتور حضور دارد | معرفی جاذبه های گردشگری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیری در ایران: تاریخ خبر :1393/10/20-نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا، اسپانیا و آسیا است. ابوالقاسم ایرجی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در نشست هم اندیشی و معرفی برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی فیتور 2015، گفت: این رویداد گردشگری بین المللی از 8 تا 12 بهمن ماه(28 ژانویه تا 1 فوریه سال 2015) در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می‌شود. وی با اشاره اجمالی به موقعیت کشور اسپانیا در حوزه‌های مختلف، افزود: این کشور با 40 میلیون نفر جمعیت در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده و حکومت آن پادشاهی است، اختلاف ساعت شهر مادرید با تهران 2:30 ساعت است. ایرجی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا، اسپانیا و آسیا و به عنوان نقطه مرجع توریسم دنیا به شمار می‌رود، تصریح کرد: این نمایشگاه فضای تجاری مناسبی برای حضور، گردهمایی و ملاقات آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر متخصصین صنعت گردشگری است. مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه بین المللی فیتور با مزایای بسیاری همراه است، گفت: جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری در زمینه گردشگری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و شروع ارتباط با مشتریان جدید، شناسایی مقاصد جدید گردشگری، حضور در رسانه های عمومی و ایجاد فرصتی مناسب برای برگزاری همایشها، کنفرانس ها، سمینارها و رویدادهای همزمان از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه بین المللی است. وی گفت: تورگردانان، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، شرکت‌های حمل و نقل، شرکت‌های خدماتی در زمینه صنعت گردشگری، شرکت‌های فعال در زمینه توریسم، مطبوعات و رسانه‌های فعال در زمینه گردشگری، مراکز آموزش خدمات جهانگردی و گردشگری از مهمترین حاضرین در نمایشگاه فیتور هستند. ایرجی ادامه داد: نمایشگاه فیتور در 15 کیلومتری فرودگاه و در فضایی به مساحت بیش از یک میلیون متر مربع برگزار می شود که غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه به مساحت 267 مترمربع در سالن شماره 6 محل دائمی برگزاری نمایشگاه قرار دارد. مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یادآور شد: شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری ایران دوستان، آیتو، شیده شیراز، ارس، عرشیان سالار، ارگ جدید، ماهور گشت یزد، کهکشان راه پرواز ، مارکوپولو، تاپ تورز، شهر راز، شرکت توسعه گردشگری استان یزد و سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان شرکت‌های ایران در این نمایشگاه حضور دارند. وی همچنین به برگزاری برنامه‌های فرهنگی غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه فیتور اشاره کرد و افزود: اجرای موسیقی سنتی، نمایش لباس های محلی و مسابقه گردشگری و ایرانشناسی از جمله برنامه های فرهنگی ما در این نمایشگاه است. ایرجی همچنین از برگزاری نشست‌های تخصصی گردشگری در حاشیه نمایشگاه فیتور خبر داد و افزود: انواع تبلیغات فرهنگی و ایران شناسی در قالب بوشور، کاتالوگ، ساک دستی و کتابچه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ادامه داد: سه صنعتگر در رشته‌های مینیاتور، قلم زنی مس و جواهرساز از کشور جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور دارند.
302






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیری در ایران]
[مشاهده در: www.seeiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن