تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799191798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک در اصفهان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک در اصفهان برگزار شد خبرگزاری پانا : چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک به صورت رسمی در اصفهان آغاز به کار کرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن ساعت 14:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ نمایشگاه اتومبیلرانی و موتورسیکلت‌های كلاسیك استان اصفهان شنبه شب با حضور محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، غلامرضا مصدقیان رئیس هیات اتوموبیل رانی و موتورسازی استان اصفهان، محمد مجیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان و رییس هیات كشتی استان اصفهان افتتاح شد. در این نمایشگاه حدود ۱۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قدیمی در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در پارکینگ و طبقه سوم مجموعه سیتی سنتر به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه دوم بهمن ماه به صورت غیررسمی کار خود را آغاز کرد و از ۴ تا ۱۲ بهمن سال جاری برای بازدید شهروندان دایر است.
این نمایشگاه فرهنگ و اطلاعات اصفهان را به استان‌ها و كشورهای دیگر منتقل می‌كند
سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در نشست خبری این نمایشگاه گفت: ما از طریق این نمایشگاه‌ها می‌توانیم فرهنگ و اطلاعات شهر اصفهان را به استان‌ها و کشورهای دیگر منتقل کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما امروز به اصفهان لقب نصف جهان را داده ایم به خاطر زحمات و کارهایی است که شیخ بهایی در گذشته انجام داده است. شیخ بهایی در میدانی که ترسیم کرده کار فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و تفریحی را در این مکان ارزیابی کرد و به همه جنبه‌های زندگی توجه خاصی داشته است.
سلطان حسینی افزود: راهی که اندیشمندان پیش از ما در پیش گرفته بودند و سال‌های دور به فراموشی سپرده شده بود برای ما امسال در این مکان دوباره تداعی شد. از همه عزیزانی که در این مجموعه زحمت کشیدند به عنوان یکی از خادمین شهر اصفهان تشکر می‌کنم.
باید در حفظ گنجینه‌ای از خودورهای كلاسیك در اصفهان كوشید
در ادامه این نشست خبری رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان اصفهان گفت: این نمایشگاه با عشق و علاقه برپا شده و اگر سختی‌های آن را کنار بگذاریم واقعا خستگی من و تمام دوستان با انجام چنین کاری از تن بیرون رفت.
غلامرضا مصدقیان گفت: همواره تمام استان‌ها برای برپایی چنین نمایشگاهی از استان اصفهان ماشین به امانت می‌گرفتند و امروز اصفهان خود بدون کمک اسپانسر نمایشگاه اتومبیلرانی را افتتاح کرد. تمام ماشین‌هایی که در این نمایشگاه وجود دارند از ارزش بالایی برخوردار هستند و تمامی این ماشین‌ها متعلق به استان اصفهان می‌باشند.
وی اظهار کرد: ماشین‌های حاضر در این نمایشگاه در روزهای برگزاری متغیر خواهند بود و در صورت امکان تا روزهای آینده تعدادی خودرو به نمایشگاه افزوده خواهد شد.
رئیس هیات اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان با بیان اینکه همچنان افراد زیادی برای حضور خودروهای خود در این نمایشگاه اظهار تمایل دارند افزود: افراد دارای خودروهای کلاسیک در صورت تمایل می‌توانند خودروهای کلاسیک و قدیمی خود را به هیات اتومبیلرانی و موتورسواری معرفی کنند.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با حضور خودروهای قدیمی بسیار در استان، یک موفقیت برای اصفهان است تصریح کرد: استان اصفهان گنجینه ای از اتومبیل‌ها و موتورهای قدیمی است و باید به این موضوع افتخار کرد و در راستای حفظ این گنجینه کوشید.
مصدقیان همچنین خاطرنشان کرد: در صدد هستیم برای این خودروها پلاک ملی دریافت کنیم و در زمان حاضر طرحی در این خصوص به ریاست جمهوری ارائه شده که در دست بررسی است.
وی افزود: در صورتی که این هیات از لحاظ مالی وضعیت مطلوب تری کسب کند به موضوع هزینه بیمه و معاینه فنی خودروهای کلاسیک موجود در استان برای چنین نمایشگاه هایی رسیدگی خواهیم کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن