تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804005842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر مديري نمي‌تواند با بخش خصوصي کار کند، بهتر است خودش کنار برود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۴ب.ظ)
استاندار لرستان: اگر مديري نمي‌تواند با بخش خصوصي کار کند، بهتر است خودش کنار برود رئيس شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي لرستان گفت: اگر مديري نمي‌تواند با بخش خصوصي کار کند، بهتر است خودش کنار برود.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند در جلسه‌ شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي لرستان با تأکيد بر نقش بخش خصوصي در توسعه‌ استان و لزوم استفاده از توان آن، اظهار داشت: بايد زيرساخت‌هاي لازم براي مشارکت بخش خصوصي در استان فراهم شود و اگر مديري درک اين را ندارد که بايد بخش خصوصي کار را انجام بدهد، بهتر است خودش کنار برود.
هم در اين جلسه با تأکيد بر اينکه قيمت نهايي محصولات توليدي لرستان نسبت به استان‌هاي ديگر بالاتر است، گفت: ضروري است يک بار براي هميشه اين مسأله از سوي مديران بنگاه‌هاي اقتصادي مورد بررسي قرار گيرد و مشکلات مورد نظر در اين زمينه برطرف شوند.
هوشنگ بازوند اظهار داشت: چگونه است که محصولات ساير استان‌ها با لحاظ کردن هزينه‌ي حمل و نقل هم، نسبت به محصولات مشابه لرستان قيمت نهايي‌شان براي دستگاه‌هاي اجرايي به‌صرفه‌تر است؟
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد در پاسخ به اين سؤال، بالا بودن قيمت تمام‌شده‌ محصولات لرستان را ناشي از پايين بودن بهره‌وري دانست و گفت: متأسفانه شاهد هستيم که بسياري از واحدهاي توليدي استان ناگزيرند به دلايلي با 30 درصد اضافه‌ نيرو به فعاليت ادامه دهند که طبيعي است اين مسأله بر قيمت تمام‌ شده‌ محصولات تأثير مي‌گذارد.
استاندار لرستان در بخش ديگري از سخنانش به ايجاد پنجره‌ واحد کسب و کار اشاره کرد و گفت: تا پايان فروردين‌ ساختمان مربوط به اين بخش آماده مي‌شود.
بازوند افزود: نقشه‌ اين ساختمان توسط مهندسين مشاور صنعتي ايران آماده شد که در سازه‌ آن تغييراتي اعمال گرديد تا سبک‌تر باشد و در همين زمينه اگر پيشنهادي وجود داشته باشد قابل اعمال است.
هوشنگ بازوند تصريح کرد: تا آماده شدن اين ساختمان هم، در خودِ استانداري فضايي به اين کار اختصاص خواهيم داد تا مشکلي از اين حيث نداشته باشيم.
رئيس شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي لرستان عنوان داشت: براي رفع مشکل اشتغال در لرستان لازم است 4500 ميليارد تومان در سال سرمايه‌گذاري صورت بگيرد تا بتوانيم بر اساس آن مشکلات اقتصادي استان را برطرف نماييم.
هوشنگ بازوند افزود: طبيعي است بخش عمده‌اي از اين سرمايه‌گذاري بايد توسط بخش خصوصي اتفاق بيفتد و در همين راستا مديران بايد براي بخش خصوصي فرش قرمز پهن کنند، نه اينکه با ايجاد مشکل دست و پاي فعالان اين بخش را ببندند.
بازوند با طرح اين پرسش که: از کجا معلوم اگر مديران دولتي در جايگاه مسووليتي مديران بخش خصوصي قرار بگيرند، عملکرد بهتري داشته باشند، تأکيد کرد: اگر مديري درک اين را ندارد که بايد بخش خصوصي کار را انجام بدهد، بهتر است خودش کنار برود.
استاندار لرستان گفت: متاسفانه توان مالي پيمانکاران استان پايين است و همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردم ضروري است پيمانکاران لرستاني با تشکيل کنسرسيوم اين توانايي را به دست بياورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن