تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799561693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود بخش خصوصی از خروج ورزشکاران فارس به استان های دیگر جلوگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ورود بخش خصوصی از خروج ورزشکاران فارس به استان های دیگر جلوگیری می کند خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش وجوانان فارس گفت: ورود بخش خصوصی به ورزش از خروج ورزشکاران فارس به استان های دیگر جلوگیری می کند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي ساعت 09:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدغلامرضا کمانه در آیین تجلیل ازمدیریت مجتمع فرهنگی ورزشی کوثرشیراز که حامی والیبال بانوان فارس است،افزود:کاری که مهدیار در جهت سلامت جامعه انجام داده کاربزرگی است که جای تقدیردارد و مهم نیست این کمک چه میزان است.
مدیرکل ورزش وجوانان فارس افزود :اگرحمایت این مجمتع ورزشی نبود، قطعا ورزشکاران والیبالیست ما در تیم های استان های دیگر کشوربازی می کردند که این امر هم در جای خود مشکلات وحواشی زیادی به دنبال دارد .
کمانه ادامه داد: مجمتع ورزشی کوثرعلاوه براینکه در جهت سلامت و شادابی جامعه گام برداشته است، در بحث اشتغالزایی هم کمک به اقتصاد کشور و خانواده کرده است وچندین زندگی می چرخد.
کمانه افزود:ورود به عرصه ورزش منجر به کارهای حماسی می شود و با قهرمانی یک تیم ورزشی روحیه مردم بالا می رود و دیگران هم باید از کار افرادی همچون مهدیار الگو بگیرند تا جامعه شادابی بیشتری پیدا کند.
وی اظهار امیدواری کرد دیگر مراکز تجاری، کارخانجات و ارگان هایی که می توانند به نوعی در سلامت جامعه شریک باشند به ورزش ورود کنند.
کمانه بیان داشت:اداره کل ورزش و جوانان، هیات والیبال فارس قدردان این حرکت های ارزشمند هستند اگرچه با اینگونه مراسم ها نمی شود کار بزرگ شما را جبران نمود.
در ادامه مدیرمجمع فرهنگی ورزشی کوثرهم گفت:استان فارس توان بسیاربالایی دررشته های مختلف ورزشی به ویژه در نزد بانوان دارداما مشکل مالی سد بزرگی است که منجربه عدم شکوفایی بیشتر ورزشکاران می شود.
حسین مهدیارافزود:باید برای بخش خصوصی هم شرایطی فراهم شود که انها بتوانند با انگیزه به ورزش ورود کنند و تیم های بیشتری مورد حمایت قرار دهند.
وی افزود:رسانه ها به ویژه صدا و سیما هم باید از بخش خصوصی حمایت کنند چرا که بسیاری از کارخانجات و کارگاهای بزرگ علاقه دارند به ورزش کمک کنند.
رییس هیات والیبال فارس هم ضمن تقدیراز حضور بخش خصوصی در ورزش گفت: این امر سبب شده که والیبالیست های استان فارس در رده بانوان و اقایان دلگرم شوند.
اسدی پویا افزود:هرکاری که بتوانیم برای مجمتع ورزشی کوثرانجام خواهیم داد واعتقاد داریم باید کاری کنیم تا آنهایی که به ورزش ورود پیدامی کنند،دلسرد نشوند.
نایب رییس هیات والیبال فارس هم گفت: چندین سال است بانوان والیبالیست فارس از نبود اسپانسر رنج می برند و اکنون که این مشکل حل شده است باید قدردان باشیم .
شهره سجادیان ادامه داد: همه ساله چندین بازیکن مطرح و ملی پوش خود را به دلیل نبود اسپانسر از دست می دهیم از این رو وظیفه داریم از مجتمع ورزشی کوثر تقدیر کنیم .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن