تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمايش لحظه اي پارامترهاي موجود در آب تهران/ آبي بدون گذراندن تست هاي بهداشتي پمپاژ نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۸ب.ظ)
آزمايش لحظه اي پارامترهاي موجود در آب تهران/ آبي بدون گذراندن تست هاي بهداشتي پمپاژ نمي شود معاون نظارت بر بهره برداري شرکت آبفاي تهران گفت: آبفاي استان تهران از هيچ چاه غير مجازي استفاده نکرده و منابع آبي را به صورت شبانه روزي رصد مي کند.
فريد ظهيري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در مورد پايش هاي روزانه آب شرب تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران با توجه به رسالتي که براي توزيع آب شرب بهداشتي دارد موظف است به صورت دقيق کيفيت آب توزيعي را رصد کند.
وي ادامه داد: در مجموعه آبفاي تهران 42 آزمايشگاه کيفيت آب وجود دارد که به صورت شبانه روزي در حال پايش آب تحويلي به مشترکين هستند.
معاون نظارت بر بهره برداري شرکت آبفاي تهران خاطرنشان کرد: روند پايش آب حتي در روزهاي تعطيل نيز به صورت مستمر انجام مي شود و اين عملکرد علاوه بر دستگاه هايي است که به صورت آنلاين در مخازن و برخي از شبکه ها وجود دارد.
وي با تاکيد بر اين مطلب که تمام پارامترهاي بهداشتي آب توسط آزمايشگاه ها و دستگاه هاي به روز موجود در مخازن بررسي مي شود، افزود: اين آزمايش ها همگي بر مبناي استانداردهاي ملي کشور تعريف شده و از روي خطوط راهنماي تعيين شده توسط سازمان بهداشت جهاني، مورد بررسي نهايي قرار مي گيرند.
ظهيري اظهار داشت: مجموعه آبفاي استان تهران بر روي سلامت و بهداشت آب شرب مردم بسيار حساس بوده و در هر زمان از شبانه روز، اگر در منطقه اي مشکلي ايجاد شود، به سرعت آن را مرتفع خواهد ساخت.
اين مقام نظارتي آبفاي تهران در مورد ادعاي وجود نيترات در آب تهران، گفت: براي بررسي ميزان مجاز پارامترهاي مختلف موجود در آب، ما از 2 مرجع استاندارد ملي و سازمان بهداشت جهاني استفاده مي کنيم و در کليه نقاط تهران آب شرب توزيعي با حساسيت کامل مورد بررسي هاي بهداشتي قرار مي گيرد.
وي با اشاره به رعايت استانداردهاي ملي و جهاني در آب شرب تهران، افزود: وقتي در مورد وجود نيترات در آب صحبت مي شود مثل اين است که درباره وجود گاز دي اکسيد کربن در هوا سخن بگوييم يعني نيترات نيز همانند دي اکسيد کربن موجود در هوا در آب وجود دارد اما؛ مهم ميزان مجاز اين پارامتر در آب است که تا زماني که از حد مجاز عبور نکند؛ مشکلي به وجود نخواهد آمد.
ظهيري ادامه داد: وقتي دي اکسيد کربن هوا زياد مي شود با وزش يک جريان هواي آزاد مشکل حل مي شود که در مسئله آب نيز به همين طريق، اگر ميزان نيترات افزايش يابد مسئله قابل حل است اما؛ موضوع مهم اين است که هيچ آبي بدون ورود به مخازن و گذراندن تست هاي متداول و بررسي پارامترهاي خاص، پمپاژ نمي شود.
معاون نظارت بر بهره برداري شرکت آبفاي استان تهران تاکيد کرد: مردم تهران مطمئن باشند که هيچ آبي بدون گذراندن تست هاي بهداشتي و بدون احراز سلامت کامل به شبکه لوله کشي منازل آنها راه پيدا نمي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن