تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813476679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت شش دوربين نظارتي در محورهاي چهارمحال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۱۰ب.ظ)
فعاليت شش دوربين نظارتي در محورهاي چهارمحال و بختياري مدير راهداري راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر تعداد 6 دوربين نظارت تصويري درمسيرها و نقاط پرحادثه چهارمحال بختياري نصب و راه‌اندازي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، شهرام نديمي، مدير راهداري راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: سيستم‌هاي نظارت تصويري از ابزارهاي اصلي مديريت ترافيک هستند و مزيت آن‌ها فراهم کردن اطلاعات تصويري براي تصميم‌گيري است.
وي با بيان اين مطالب که تا به امروز در مسيرهاي گردنه گوشنگلي و ورودي دهانه تونل کره بس در محور بروجن – لردگان، گردنه چري، گردنه خلک در محور شهرکرد-سورشجان، جاده شهرکرد- شلمزار و محور فارسان – کوهرنگ دوربين‌هاي نظارت تصويري نصب‌شده است، افزود: در آينده‌اي نزديک در دو مسير پرتردد ديگر ازجمله در مسير پليس‌راه سامان و سه‌راهي بارده دوربين‌هاي نظارت تصويري نصب و آماده بهره‌برداري مي‌شود.
شهرام نديمي از نصب دوربين سرعت‌سنج و ثبت تخلفات براي اولين بار در استان خبر داد و افزود: در تلاش هستيم با کمک و مساعدت اداره کل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان تا پايان سال جاري در سه‌راهي هفشجان در مسير شهرکرد – سورشجان شاهد نصب اولين دوربين سرعت‌سنج و ثبت تخلفات در استان چهارمحال و بختياري باشيم.
نديمي ادامه داد: سيستم‌هاي نظارت تصويري از ابزار اصلي مديريت ترافيک هستند و مزيت آن‌ها فراهم کردن اطلاعات تصويري و کنترل تردد در جاده‌هاست.
مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري، نظارت مستقيم و مستمر بر وضعيت جاده‌ها جهت کنترل ترافيک و اطلاع‌رساني سريع وضعيت راه‌ها به کاربران جاده را از اهداف نصب دوربين‌هاي نظارتي برشمرد و گفت: اطلاع‌رساني آخرين وضعيت راه‌ها به کاربران جاده‌ها و افزايش ايمني مسير، از اهداف بلند راه و شهرسازي استان مي‌باشد.
شهرام نديمي در خاتمه خاطرنشان ساخت: با توجه به کوهستاني بودن استان و لزوم کنترل محورهاي برف‌گير و پرحادثه نياز به نصب 40 دوربين ثبت تصاوير ديگر در محورهاي استان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن