تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان ارزش افزوده و اشتغالزایی در عرصه گردشگری برجسته و حائز اهمیت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
میزان ارزش افزوده و اشتغالزایی در عرصه گردشگری برجسته و حائز اهمیت است
رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهریار گفت:عرصه گردشگری حوزه‌ای توانمند است که با تدابیر وتمهیدات موثر و اصولی می‌تواند بر رونق هر چه بیشتر اشتغالزایی و افزایش ارزش افزوده منتهی شود.
فرشید ستایش‌راد،رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به توانمندی‌های برجسته و حائز اهمیت عرصه گردشگری اظهار کرد: با توجه هرچه بیشتر به این حوزه درآمدزا،می‌توان میزان ارزش افزوده و اشتغالزایی در سطح شهرستان شهریار را به نحو قابل توجهی ارتقاء بخشید.

وی در ادامه افزود:امروز آثار هنرمندان ایرانی در خارج از کشور به مبالغ گرانقیمتی خریداری می‌شود و با توجه به امکان توسعه آن در مناطق گوناگون و حتی منازل و خانه‌ها و ارائه آن در کنار طرح‌های گردشگری می‌تواند در ارتقاء هر چه بیشتر جایگاه شهرستان شهریار متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه و سازنده آن،موثر واقع شود.

فرشید ستایش‌راد در پایان گفت:عرصه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هم افزایی و همگرایی کلیه دستگاه‌های زیربط و خدمات رسان در سطح شهرستان شهریار را می‌طلبد و امید آن می‌ رود با همیاری و همدلی مضاعف اهداف و برنامه‌های مورد نظر در حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به نحو هرچه مطلوب‌تری عملیاتی و محقق شود.

انتهای پیام/








کد خبر: ۵۱۱۰۲۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن