تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرکز مذاکرات، بر روي جزئيات توافق هسته اي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۱۶ب.ظ)
عراقچي: تمرکز مذاکرات، بر روي جزئيات توافق هسته اي است عضو ارشد مذاکره کننده هسته اي کشورمان گفت: همه جزييات بايد روشن شود و طرفين در موقعيتي قرار بگيرند که بتوانند درباره کليات و اصل موضوع تصميم گيري کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد عباس عراقچي معاون وزير خارجه و عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته‌اي امروز (شنبه)‌ در خصوص رايزني‌هاي 2 روزه با تيم مذاکره کننده آمريکا به سرپرستي وندي شرمن معاون وزير خارجه آمريکا و نماينده اين کشور در گروه 1+5 در زوريخ، عنوان کرد: احساس کرديم از فرصت اجلاس داووس و نيز با توجه به حضور هيأت‌هاي کشورهاي مختلف مي‌توان براي ادامه گفت‌وگوها استفاده کرد.
معاون وزير امور خارجه با بيان اينکه در کنار برنامه‌هاي وزير امور خارجه در حاشيه اجلاس داووس ما هم چند ديدار داشتيم، افزود: از ديروز ديدارهايي با هيأت آمريکايي و خانم اشميت نماينده اتحاديه اروپا به صورت دوجانبه و سه جانبه برگزار کرديم. ضمن اينکه در اين مدت کارشناسان دو طرف نيز نشست‌هايي را برگزار کردند.
وي گفت: در اين ديدارها درباره موضوعات مختلف به ويژه موضوعات مهمي چون غني سازي و تحريم‌ها که جزييات مفصل و پيچيده‌اي دارد وارد بحث شده‌ايم.
عراقچي با بيان اينکه ورود به جزييات به معني حصول توافق قطعي نيست، تصريح کرد: ما در موقعيتي هستيم که جزييات و کليات بايد با هم بررسي شوند. همه جزييات بايد روشن شود و طرفين در موقعيتي قرار بگيرند که بتوانند درباره کليات و اصل موضوع تصميم گيري کنند.
مذاکره کننده ارشد هسته‌اي کشورمان با اشاره به مذاکرات زوريخ و با بيان اينکه همه طرف‌ها جدي هستند، خاطرنشان کرد:‌ مذاکرات شکل جدي و مستقيم به خود گرفته و اميدواريم بتوانيم به تدريج ديدگاه‌ها را به هم نزديک کنيم، البته اختلافات وجود دارد و اين طبيعي است. عراقچي با اشاره به اينکه مذاکرات به قدري پيچيده است که نمي‌شود به سرعت به نتيجه رسيد و موضوع را حل و فصل کرد، اظهار داشت: با اين حال تلاش ها ادامه دارد و جديت در طرف مقابل نيز ديده مي‌شود.
معاون وزير امور خارجه با بيان اينکه فضاي مذاکرات سازنده است و بحث هاي مفيدي شکل گرفته است گفت: با اين حال هر دو طرف نگراني و اختلاف نظر هايي دارند که جدي است، اما تلاش بر اين است که همه اين ها را به يک تفاهم مشترک نزديک کرد. عراقچي درباره مذاکرات با نمايندگان سه کشور اروپايي در روز پنج شنبه در استانبول و در سطح معاونان و کارشناسان نيز گفت: اميدواريم مباحثي که با آمريکايي‌ها مطرح شد به صورت جزيي‌تر با اروپايي‌ها مطرح کنيم، البته با کارشناسان روسيه و چين هم در حال تنظيم قرار ملاقات هستيم.
وي افزود: البته ارتباطات ما با اين دو کشور نزديک‌تر است به طوري که هفته گذشته به غير از گفت‌وگو با هيأت روسي در ژنو که در قالب 1+5 و دوجانبه انجام شد، هيأتي هم از سازمان انرژي اتمي ايران براي ادامه بحث‌ها به روسيه رفت. معاون وزير خارجه با تاکيد بر اينکه رفت و آمد و مشورت‌ها با روسيه و چين دايمي است و از نزديک درباره همه موضوعات مشورت مي‌کنيم، گفت: در فاصله گفت‌وگو با اروپايي ها برنامه‌اي هم براي ديدار با هيأت‌هاي اين دو کشور تنظيم خواهيم کرد.
عراقچي همچنين گفت اجلاس امنيتي مونيخ که ماه آينده ميلادي در آلمان برگزار مي‌شود، فرصتي است تا وزراي کشورهاي 1+5 با هم نشستي برگزار کنند، البته اين نشست قطعي نيست، اما همه روي اصل قرار ملاقات توافق دارند. هرچه به زمان اجلاس نزديک‌تر مي‌شويم قرارها جدي‌تر خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن