تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی برندگان نخستین جشنواره ملی آیین دوستی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اسامی برندگان نخستین جشنواره ملی آیین دوستی اعلام شد خبرگزاری پانا: اسامی برندگان نخستین جشنواره ملی آیین دوستی اعلام شد، فردا همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت عبدالعظیم (ع) از 20 نفر از دانش آموزان برگزیده، در تالار شیخ صدوق حرم آن حضرت تقدیر می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۴ بهمن ساعت 16:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستانهای استان تهران با اعلام این خبر گفت: به پیشنهاد هیأت داوران در هریک از رشته های پنجگانه جشنواره، از چهار اثر برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.  "محمّد مهدی سلیمی" افزود: نفرات اول تا چهارم در رشته مقاله نویسی به ترتیب، " نرجس فاتحی " از لارستان فارس، " سیده نرگس صفوی " از قم، " سارا کریمی " از شهر ری و " امیرحسین اکبری " از خرم آباد و در رشته داستان و خاطره نویسی "زهرا قاسمی" از قم، " محدثه عباسی " از اسلامشهر، " فاطمه روشندل " از رباط کریم و " محمد مهدی صالحی زاده " از اسلامشهر هستند.

دبیر نخستین جشنواره ملی آیین دوستی ادامه داد: در رشته نشریه و روزنامه دیواری " مینا رخشانی مهر " از زاهدان، " مهدی غیاثی " از اراک، " مهرداد آقایاری سامیان " از رودهن و " فاطمه سمیعی فرد" از قم و در شته وبلاگ نویسی " رضا داوودی " از رودهن، " محمدصادق زینلی " از تهران، " انسیه ناصحی ارجمند " از قم و " احمد خراشادی زاده " از یاسوج به ترتیب مقامهای اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: در بخش ویژه پاسخ به نامه امام رضا (ع) نیز مقامهای اول تا چهارم به ترتیب نصیب " فاطمه بهشتی موحد "  و " نفیسه پیرصالحی " از قم، " سمانه سادات موسوی " از رباط کریم  و " زهره ملکی " از شهر ری شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: در مجموع تعداد 455 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی آیین دوستی رسید که از این تعداد، 82 اثر در قالب وبلاگ، 145 اثر در قالب مقاله، 31 اثر در قالب داستان یا خاطره، 67 اثر در قالب  نشریه یا روزنامه دیواری و 130 اثر هم در قالب پاسخ به نامه امام رضا (ع) است.

سلیمی یادآور شد: این آثار با محوریت نامه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سه موضوع: "سبک زندگی اسلامی"، "محبت و ولایت" و "معرفت نسبت به امام" تهیه شده اند.

دبیر نخستین جشنواره ملی آیین دوستی گفت: سخنرانان اختتامیه این جشنواره حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم  و حجت السلام و المسلمین محمّد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی می باشند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را در این برهه از تاریخ، بازتاب گوشه ای از رأفت و مهربانی و جلوه زیبایی از سبک زندگی اسلامی عنوان کرد که در نامه هشتمین امام شیعیان منعکس شده است.

گفتنی است، اختتامیه نخستین جشنواره ملی و دانش آموزی آیین دوستی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان های استان تهران با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح فردا در تالار شیخ صدوق حرم آن امام زاده در شهر ری برگزار می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن