تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817933997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت‌نام نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های حوزه آب نیمه بهمن‌ماه آغاز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
ثبت‌نام نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های حوزه آب نیمه بهمن‌ماه آغاز می‌شود
ثبت‌نام از متقاضیان حضور در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست ۱۵ بهمن آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های حوزه آب نیمه بهمن‌ماه آغاز می‌شود



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسینعلی بهرامی دبیر ستاد آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی از برگزاری نخستین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست، در آبان ماه سال آینده خبر داد و گفت: ثبت نام از متقاضیانی که تمایل به شرکت و داشتن غرفه در این جشنواره و نمایشگاه را دارند، از 15 بهمن ماه امسال تا 31فروردین ماه سال 1394 از طریق سایت جشنواره آغاز و اطلاع رسانی تکمیلی از طریق ارسال فراخوان به مراکز علمی و شرکت‌ها به صورت پستی انجام می‌شود. وی افزود: این جشنواره و نمایشگاه ملی با هدف بستر سازی زمینه‌های تجاری سازی محصولات دانش بنیان، ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری سازی فناوری و نوآوری و بررسی راهکارها و روش‌های جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاری سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشور برگزار می‌شود.
بهرامی درباره محورهای برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست اظهار داشت: محورهای این جشنواره در چهار بخش آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست برگزار می شود که در بخش آب، محورهایی چون فناوری‌های بهینه سازی مصرف آب در بخش‌های کشاورزی، شرب و صنعت، فناوری های شناسایی، پایش و حفاظت از منابع آب، فناوری‌های استحصال و بهره برداری منابع آب و فناوری‌های استفاده از آب‌های نامتعارف مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: در بخش خشکسالی نیز فناوری‌های مرتبط با پدیده‌های جوی، فناوری های پیش بینی و مدیریت خشکسالی و فناوری‌های سازگاری و کاهش پیامدها و در حوزه فرسایش نیز موضوعاتی از جمله فناوری‌های ثبت خاک و کنترل فرسایش و فناوری های پایش فرسایش خاک و ریزگردها مورد بررسی قرار می گیرند.
دبیر ستاد آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی با اشاره به حوزه محیط زیست که در این جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرند گفت: محورهایی چون دستگاه‌های تصفیه هوا، فناوری های رفع آلودگی جدی، فناوری های کاهش آلودگی صوتی، فناوری های مرتبط با مدیریت اکو سیستم تالاب‌ها و دریاچه‌ها، فناوری‌های مرتبط با حفاظت از گون‌های نادر و در حال انقراض، فناوری‌های مرتبط به بازیافت و امحاء پسماندها، فناوری‌های پایش و نظارت بر انواع آلاینده‌ها و فناوری‌های حوزه کنترل آلاینده‌های کارخانجات و صنایع در بخش محیط زیست این جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرند.
وی درباره اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: ارج نهادن به فعالیت‌های فناوران و نوآوران از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر فناورانه و در آستانه تجاریسازی،بسترسازی در زمینه‌های تجاریسازی محصولات دانش بنیان و فراهم کردن زمینه‌های مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری بین مراکز علمی، صنعتی و فناوری کشوراز جمله اهداف برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست است.
بهرامی همچنین عنوان کرد: فراهم کردن محیطی مناسب به منظور آشنایی و تفاهم میان عرضه کنندگان فناوری، نهادهای استفاده کننده از فناوری، سرمایه‌گذاران و سایر ذی‌نفعان عرصه تجاری‌سازی،بررسی راهکارها و روش‌های جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاریسازی دستاوردهای علمی و فناوری کشور وارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاریسازی فناوری و نوآوری از دیگر اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.
دبیر ستاد آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست با اشاره به چشم انداز آینده این جشنواره گفت: افزایش صادرات، تبادلات ارزی و علمی، ایجاد فرصت های جدید شغلی، معرفی محصولات جدید، معرفی اختراعات و طرح‌های جدید، افزایش کمّی و کیفی محصولات دانش بنیان، انعقاد قراردادهای داخلی و بین المللی و رویکرد مثبت و ارتقای طرح‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی کشور از جمله مباحث مطرح شده در چشم انداز این جشنواره است.
بهرامی به برپایی فن بازار در حاشیه برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت فن بازارها در ایجاد ارتباط بین فناوران و متقاضیان برپایی فن بازار همزمان با نمایشگاه می‌تواند با ایجاد فرصت مناسب موجب تبلور دالان سرمایه‌ها و ارائه آخرین اختراعات و ابداعات باشد و به ایجاد بستر مناسب جهت حفظ محیط زیست تحقق یافته وترویج شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در جامعه کمک کند.
براساس این گزارش، نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آبان ماه سال آینده در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد و در پایان این جشنواره برترین‌های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست انتخاب و همراه با برترین‌های شرکت کننده‌ها در نخستین نمایشگاه ملی از آنها تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام/

93/10/27 - 14:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن