تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد اجرايي انتخابات شوراياري در منطقه 20 فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۵۳ب.ظ)
ستاد اجرايي انتخابات شوراياري در منطقه 20 فعال شد شهردار منطقه 20 از آغاز فعاليت ستاد چهارمين دوره انتخابات شوراياري ها در منطقه 20 خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور کتانباف شهردار منطقه 20 و رئيس ستاد پشتيباني و حمايت از اجراي انتخابات شوراياري ها با بيان اينکه تاکيد نظام جمهوري اسلامي ايران به سپردن کارها به مردم است و بنا به فرمايشات امام راحل(ره) هرکاري که به مردم سپرده شود خير و برکات بيشتري به مردم خواهد رسيد گفت: مهمترين نکته اي که در اين دوره از انتخابات شوراياري ها بايد رعايت شود دوري جستن از سياسي کاري و اعتماد سازي و گزينش افراد شايسته است.
منصور کتانباف در جلسه معارفه ستاد اجرايي انتخابات شوراياري ها با اشاره به حجم گسترده فعاليت هاي خدماتي و فرهنگي در سطح شهر و مشارکت شهروندان در انجام فعاليت هاي اجتماعي بر انتخاب افرادي شايسته که همگام با شهرداري فعاليت کنند تاکيد کرد و گفت: نقش شهرداران نواحي با توجه به شناخت افراد محلي در اين زمينه بسيار مهم است و آنان بايد با تشکيل جلسات محلي افرادي شايسته و اصلح از ميان معتمدين؛ هيأت امنا؛ خانواده معظم شهدا؛ جانبازان؛ آزادگان؛ سرداران و رزمندگان دفاع مقدس؛ ورزشکاران را شناسايي کرده تا کسانيکه مردم به آنها اقبال دارند در انتخابات حضور يابند.
وي با اشاره به اينکه در اين دوره اختيارات بيشتري براي شوراياران در نظر گرفته شده است گفت: بايد افراد تحصيلکرده؛ متخصص؛ کارآمد و نخبه در انتخابات حضور يابند تا با توجه به وجود ظرفيت هاي علمي و تجربي آنان؛ ظرفيت محلات ارتقاء يابد.
شهردار منطقه 20 با بيان اينکه تاکنون جلساتي با اقشار مختلف مردمي در راستاي حضور افرادي شايسته و متعهد در انتخابات شوراياري تشکيل شده است؛ برگزاري جلسات مستمر در سطح محلات و همچنين گردهمايي گسترده در سطح منطقه به ويژه مساجد را براي حضور حداکثري شهروندان در انتخابات و گزينش افراد اصلح ضروري دانست.
وي با اشاره به اهميت حضور بانوان در اين انتخابات گفت: جلساتي با بانوان نخبه محلات به منظور مشارکت اين قشر جامعه و بهره مندي از ظرفيت هاي آنان برگزار شده است .
کتانباف با بيان اينکه شوراياران به عنوان نمايندگان محلات نقش مهمي در تعامل با مديريت شهري و همچنين ايجاد آرامش و انسجام محلي ايفا مي کنند اظهار داشت: در اين منطقه سعي کرده ايم درخواست هاي شهروندان را اجابت کنيم و اقدامات عمراني و خدماتي بر اساس نياز آنان اجرا شود.
دکتر طالبي نژاد در اين جلسه ضمن معرفي شهردار منطقه 20 به عنوان رئيس ستاد پشتيباني و حمايت از اجراي انتخابات اين منطقه گفت: اقدامات اجرايي اين ستاد شامل آماده سازي فعاليت هاي مقدماتي؛ مراحل ثبت نام و انجام کليه امور انتخابات با مسؤوليت مشاور فرماندار شهرري و فعاليت هاي حمايتي و پشتيباني شامل اطلاع رساني؛ انجام تبليغات محيطي و برگزاري همايش ها و گردهمايي هاي محلي و منطقه اي به عهده شهرداري منطقه است.
دکتر طالبي نژاد به رويکرد کنوني شهرداري تهران و تمرکز بر فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي اشاره کرد و افزود: با توجه به شناخت شهرداران نواحي و تعامل با افراد محلي؛ اقدامات مقدماتي از سوي آنان براي معرفي و گزينش افراد نخبه؛ صالح؛ ولايتمدار؛ متعهد و ... انجام شود .
وي با بيان اينکه شهرداري منطقه 20 يکي از مناطق پيشگام در اجراي آئين نامه دوره گذار است؛ اجراي کامل؛ قانونمند؛ به موقع و به دور از تنش و حاشيه را چهار شاخص اين آئين نامه بيان کرد.
وي با اشاره به اينکه انتخابات شوراياري ها به دليل ساز و کارهاي محلي و تعدد کانديدها از ساير انتخابات پيچيده تر است گفت: با توجه به پايان دوره چهارساله شوراياري ها و لزوم استمرار حضور و مشارکت شهروندان تهراني در ساماندهي مسائل شهري و انجام بهينه امور محوله ؛حساسيت هاي اين دوره بيشتر شده و هماهنگي و تعامل مسؤولين شهري براي انجام انتخابات رقابتي؛ مشارکتي و سالم در محلات ضروري است.
رئيس دبيرخانه ستاد راهبري مديريت محله با بيان اينکه هماهنگي هاي لازم براي برگزاري چهارمين دوره انتخابات شوراياري ها از سوي شوراي اسلامي شهر تهران انجام شده و ثبت‌نام از داوطلبان از دوم بهمن ماه آغاز شده است تاکيد کرد: تا زمان انتخابات جلسات هماهنگي مسؤولين شهرداري منطقه به صورت مستمر برگزار و گزارش کليه اقدامات و فعاليت ها به اين دبيرخانه ارسال شود.
در ادامه اين جلسه سرهنگ طباطبائي مشاور فرماندار شهرري و دبير ستاد اجرايي انتخابات شوراياري محلات منطقه 20 با بيان اينکه شهرري به عنوان قطب فرهنگي و مذهبي تهران داراي ظرفيت هاي خوبي است گفت: سرمايه ملي ما مردم هستند و رسيدگي به آنها از اهداف کلان کشوري است و شوراياران به عنوان نمايندگان مردم بايد دغدغه هاي محلي را شناسايي و با هدف خدمت رساني در اين عرصه شرکت کنند.
وي با اشاره به اينکه امروز شاهد خدمات ويژه شهرداري ها در سطح شهر تهران هستيم و در شهرري نيز تمامي ادارات و ارگان ها براي رضايت و خدمات رساني به شهروندان در تلاش هستند اظهار داشت: اميد است در اين دوره از انتخابات شوراياريها همچون دوره هاي گذشته با همکاري و تعامل تمامي سازمانهاي مربوطه شاهد انتخاباتي پرشور و حضور حداکثري باشيم.
اين جلسه با حضور رئيس دبيرخانه ستاد ساماندهي مشارکت هاي اجتماعي در محلات شهر تهران؛ شهردار و قائم منطقه 20؛ مشاور فرماندار شهرري؛ معاون؛ قائم مقام و مديران ادارات حوزه اجتماعي؛ معاون مالي و اقتصاد شهري؛ رئيس حراست؛ شهرداران و مسؤولين اجتماعي نواحي در سالن تهراني مقدم برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن