تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820724521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مسائل بهره برداري ملي کنيم نه جناحي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
عضو فراکسيون اصولگرايان در گفتگو با موج خبر داد: از مسائل بهره برداري ملي کنيم نه جناحي عضو فراکسيون اصولگرايان در واکنش به جهت گيري ها بر روي حکم معاون اول دولت سابق گفت: بايد در جهتي حرکت کنيم که از اين مسائل بهره داري ملي شود نه حزبي و جناحي.
جواد هروي عضو فراکسيون اصولگرايان درباره حکم اخير معاون اول دولت دهم و جهت گيري برخي جناح ها بر روي آن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج گفت: بهتر است در بررسي حکم رحيمي به عمق و نتيجه آن نگاه کنيم. بنده با بهره برداري برخي جريانات از اين بحث گلايه دارم.
عضو فراکسيون اصولگرايان با مثبت ارزيابي کردن رويکرد قوه قضاييه در اين زمينه گفت: حالا که رويه مناسبي اتخاذ شده که هر مفسده بطور شفاف اعلام مي شود نبايد به سمتي حرکت کنيم که صدور حکم براي شخص حقيقي مانع از حل مفسده شود.
هروي با مهم دانستن نقش رسانه ها در اين زمينه گفت: در وضعيتي که فقدان نظارت بي محابا باعث بروز مفسده اي مي شود رسانه ها بايد در جهتي حرکت کنند که از اين مسائل بهره داري ملي کنند نه حزبي و جناحي.
گفتني است،محمدرضا رحيمي معاون اول دولت محمود احمدي نژاد با راي شعبه 11 ديوان عالي کشور به پنج سال و 91 روز حبس و پرداخت دو ميليارد و 850 ميليون تومان رد مال و يک ميليارد تومان جزاي نقدي محکوم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن