تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکرگزاري امروز ما تبعيت بي چون و چرا از رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
وزير کشور: شکرگزاري امروز ما تبعيت بي چون و چرا از رهبري است وزير کشور گفت: شکرگزاري امروز ما تبعيت بي چون و چرا از رهبري و تقويت و حمايت رهبري است و تبعيت ما در 36 سال نشان داد استحکام و وحدت و مقاومت ناشي از رهبري بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير کشور در همايش سراسري ستادهاي دهه فجر انقلاب اسلامي سراسر کشور گفت: در چنين جلساتي بايد شکرگزار لطف و نعمت‌هاي خداوند باشيم که به ما توفيق داد در جمهوري اسلامي، حکومت اسلامي و انقلاب اسلامي حيات داشته‌ باشيم و خدمت کنيم.
وزير کشور با اشاره به اين‌که هيچ تحليلگر سياسي و امنيتي در مقاطع سال‌هاي منتهي به انقلاب در تحليل‌هاي خود وقوع انقلاب را پيش‌بيني نمي‌کرد، افزود: با توجه به حمايت‌هايي که از نظام شاهنشاني مي‌شد بعيد به نظر مي‌رسيد که اين نظام فروپاشي شود اما وقتي اراده خداوند بر چيزي باشد هيچ کس نمي‌تواند مقابل اين قدرت ايستادگي کند.
وزير کشور با بيان اين‌که امروز چهره اسلامي که ايران ارائه مي‌دهد درخشندگي بيشتري دارد، افزود: مردم عراق، يمن،‌ لبنان،‌ مصر و ليبي مي‌دانند تنها حامي‌شان ملت ايران است که صادقانه از آنها حمايت مي‌کند و شاهديم در عراق هسته مقاومت به شکل بسيج ايران شکل گرفته است،‌ مرجعيت جايگاه بالايي پيدا کرده است و در سوريه همه قدرت‌ها تسليم شده‌اند، همچنين در مصر و ليبي و لبنان و يمن تحولات را پيگيري مي‌کنيم و نقش ايران را مي‌بينيم.
رحماني فضلي تأکيد کرد: شکرگزاري امروز ما تبعيت بي چون و چرا از رهبري و تقويت و حمايت رهبري است و تبعيت ما در 36 سال نشان داد استحکام و وحدت و مقاومت ناشي از رهبري بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن