تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798375432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره 1+5 با ایران نشان‌دهنده قدرت انقلاب اسلامی است/ مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا، خوب کار کردن و کارآمدی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قالیباف:
مذاکره 1+5 با ایران نشان‌دهنده قدرت انقلاب اسلامی است/ مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا، خوب کار کردن و کارآمدی
شهردار تهران گفت: دشمنی آمریکا با نظام اسلامی تا زمانی است که روح حاکم بر انقلاب ما نظام اسلامی باشد و اگر روح انقلاب از نظام اسلامی جدا شود آمریکایی‌ها به هدف خود رسیده‌اند.

مذاکره 1+5 با ایران نشان‌دهنده قدرت انقلاب اسلامی است/ مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا، خوب کار کردن و کارآمدی
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر قالیباف" شهردار تهران با حضور در همایش مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور که صبح امروز شنبه 4 بهمن در "ایوان شمس" برگزار شده بود، اظهار داشت: هر زمانی که به زندگی خودم نگاه می‌کنم می‌بینم که اگر انقلاب نبود و اگر خلوص، قدرت معنوی و روح ظلم‌ستیزی امام (ره) نبود و امامی که جز برای خدا نه کلامی گفت و نه گامی برداشت پیروزی انقلاب اسلامی هم نبود.  
 
شهردار تهران افزود: گاهی اوقات نعمت‌ها فراموشمان می‌شود اگر فراموشی نسبت به تلخی‌ها باشد نعمت است اما اگر نسبت به نعمت‌های خدا باشد این امر کفران نعمت است.
 
وی ادامه داد: این که در این عصر توفیق پیدا کرده‌ایم یک حکومت جبار و ظالم در یک جامعه جهانی زورگو را سرنگون کرده و با یک نظام اسلامی و در سایه ولایت و دین زندگی کنیم، نعمت بزرگ و یک توفیق بزرگ است.
 
قالیباف بیان داشت: اولین وظیفه ما در شکر آن نعمت این است که آن نعمت را شکر کنیم و گسترش داده تا به نسل بعدی برسانیم.
 
شهردار تهران گفت: این انقلاب در عصری آمد در عصر حاضر که زندگی می‌کنیم دو پدیده بزرگ رخ داده یکی رویداد انقلاب اسلامی و دیگری جهانی شدن آن است.
 
وی تصریح کرد: این دو رویداد به دنبال این است که سیرت و صورت عالم و آدم را تغییر دهند و سرنوشت ما در این دو رویداد مهم و چگونگی برخورد با این دو رویداد تاثیر می‌گذارد.
 
قالیباف اظهار داشت: انقلاب‌مان را کوچک نکنیم این دو رویداد آنقدر مهم است که تاریخ را به بعد و قبل از انقلاب تقسیم کرده‌اند و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است و باورمان شود که دنیا تشنه معناست و روندی که در غرب دنبال شده نشان می‌دهد که آن‌ها به بن‌بست رسیده‌اند و این فرصتی است که در انقلاب اسلامی قرار گرفته است.  
 
شهردار تهران افزود: این باورمان شود که آنچیزی که امروز استکبار جهانی به دنبالش هستند و ما را به خاطر آن تحت فشار می‌‌گذارند این است که با فرهنگ و باور انقلاب ما دچار مشکل هستند زیرا در پاکستان و کشورهای دیگر نیز جمهوری اسلامی وجود دارد حتی خیلی قبل‌تر از کشور ما، پس چرا آمریکا، اسرائیل و انگلیس نسبت به آن‌ها احساس خطر نمی‌کنند؟
 
وی گفت: این به آن دلیل است که روح انقلاب اسلامی و باورهای انقلابی وجود دارد و انقلاب اسلامی به دنبال آزادی، استقلال و عزت ملت‌هاست و به دنبال مبارزه با ظلم است و به دنبال این است که راه حق و باطل را شفاف و روشن کند و این مسئله را به ملت‌ها نشان دهد.  
 
قالیباف گفت: انقلاب اسلامی است که قدرت سلطه آمریکایی‌ها را در منطقه دچار چالش کرده است و این امر برای آمریکایی‌ها قابل قبول نیست و حتی زمانی که می‌خواستند حکومت دست نشانده خود را مثل صدام در عراق بردارند و حکومت دست نشانده دیگری بر سر کار بیاورند این انقلاب اسلامی بود که مانع این امر شد و حتی مسئله فلسطین را برای خود حل کرده بودند اما وجود انقلاب اسلامی همه چیز را برای آن‌ها به هم ریخت.  
 
شهردار تهران بیان داشت: حوادثی در دنیا و حتی در این اواخر در آفریفا اتفاق افتاد که میلیون‌ها انسان کشته شدند و از قضا وقتی در کشوری مثل آفریقا زمانی که آمریکا می‌خواست دولت دست نشانده خود را برپا کند هزاران انسان کشته شدند کسی از حقوق بشر صحبتی نکرد.
 
وی اظهار داشت: دشمنی آمریکا با نظام اسلامی تا زمانی است که روح حاکم بر انقلاب ما نظام اسلامی باشد و اگر روح انقلاب از نظام اسلامی جدا شود آمریکایی‌ها به هدف خود رسیده‌اند و این چند سال نشان می‌دهد که آن‌ها می خواهند به شوخی و جدی با همه ظرفیت‌های خود و رسانه‌ها رژیم سابق را تجهیز کرده و از انقلاب اسلامی عیب جویی کنند.
 
قالیباف افزود: این امر تنها به خاطر جوان‌های ماست که آن دوران را ندیده‌اند تا باور آن‌ها را نسبت به انقلاب و دین خدشه‌دار کنند و این حرکت را آمریکایی‌ها از روز  اول با تحریم، ترور، جنگ در مناطق مختلف ایران نشان دادند و در نهایت آن‌ها به دنبال آن هستند که ما را از درون و باورهای ما را به نظام خدشه‌دار کنند.
 
شهردار تهران گفت: باید حواسمان باشد همان نقطه‌ای که دشمن بر آن تمرکز کرده همان باورهای ما به انقلاب است که باید آن را تقویت کنیم تا فرصت دشمنی را از آن‌ها بگیریم.
 
وی افزود: ما برای این باورها تنها نباید شعار دهیم زیرا کافی نیست ما باید بپذیریم که قدرت و حاکمیت امروز در اختیار اسلام است و هر اتفاق خوب و بدی در کشور هر چند از طرف فرد ضعیفی مانند من انجام شود پای اسلام، انقلاب و روحانیت نوشته می‌شود.
 
قالیباف بیان داشت: باز من خود را مثال می‌زنم، گاهی اوقات آنقدر بی‌انصاف هستیم که اگر کار خوبی انجام دهیم به پای خود می‌نویسیم اما اگر بد باشد به پای انقلاب و سیستم می‌گذاریم که این بی‌انصافی است.
 
شهردار تهران خطاب به دلدادگان انقلاب، شهدا و امام راحل گفت: باید کارآمدی دین را در جامعه و برای جوان‌ها به اثبات برسانیم زیرا دشمن از همین جا آسیب می‌زند و باید مشکل مردم را حل و فصل کنیم زیر دشمن از نقاط ضعف ما وارد می‌شود و آمریکایی‌ها به کسی توجه ندارند و اگر امروز 6 قدرت بزرگ دنیا بر سر میز مذاکره با ما نشسته‌اند نشان‌دهنده آن است که قدرت انقلاب اسلامی ما را پذیرفته‌اند و دیده‌اند که چگونه منافع آن‌ها در دنیا به خطر افتاده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا خوب کار کردن و کارآمدی است، همچنین کشور ما این ظرفیت را دارد که چالش‌هایش را مشخص کرده و حل و فصل کند.
 
قالیباف تصریح کرد: باید بر اساس سنت‌های الهی حرکت کنیم و مردم ما برای انقلاب و اسلام چیزی کم نگذاشته‌اند.
 
شهردار تهران ضمن تعریف خاطره‌ای از دوران جنگ دفاع مقدس اظهار داشت: ما می‌دانستیم که در جنگ نمی‌توان با تیر M1 با تانک بجنگیم اما کم نیاوردیم.
 
وی با اشاره به تبدیل کار فرهنگی به کار ساختمانی گفت: کار فرهنگی باید برای خدا صورت بگیرد و در کار اقتصادی نیز باید شعار در کنار کار قرار گرفته و در بعضی موارد نیز کار بر شعار پیشی گیرد.
 
قالیباف افزود: به نوع مدیریت نیز باید توجه کنیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند در مدیریت جهادی روح مبارزه باید وجود داشته باشد و اقتصاد مقاومتی یعنی داشتن توانمندی داخلی و نگاه برون‌زا.
 
شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نیاز به عمل خوب دارد و باید با توجه به کارها و باورهایمان به این انقلاب نفوذ بخشیده و جوانان خود را باور کنیم.
 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

ساخت مدارس بر عهده شهرداری نیست/ گزارشی مبنی بر کمبود مدرسه در منطقه 22 نشنیده ایم
همایش مسئولین ستادهای دهه فجر برگزار می‌شود
حوزه فرهنگ در کشور ما مظلوم است / مسائل و مشکلات اقتصادی به سرعت در سبد خانوارها اثر منفی می‌گذارد
از انبوه شدن طلب شهرداری از دولت تا رد پای مدیران دولتی در شبکه های فیلتر شده اجتماعی!
پیشنهاد بودجه 174600 میلیارد ریالی شهرداری تهران به شورا/ رشد 10درصدی بودجه در سال 94
هنرمندان به کمپین "من عاشق محمد (ص) هستم" پیوستند
اصلاح ساختار اداری و اجرایی کنونی کشور از جمله نیازهای اساسی برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی است




کد خبر: ۵۱۱۰۴۸۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن