تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804080569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در بدترين شرايط بودجه اي، کشور را با تدبير اداره مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۲۳ق.ظ)
استاندار کرمانشاه: دولت در بدترين شرايط بودجه اي، کشور را با تدبير اداره مي کند استاندارکرمانشاه گفت: عليرغم مشکلات بودجه اي کشور، با همت و تدبير دولت يازدهم خدمات خوب و قابل توجهي از جمله خدمات نظام سلامت به مردم ارائه مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي امروز در جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان پاوه که در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، افزود: بايد ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي و شهداي اورامانات را که نقش موثري در تثبيت نظام جمهوري اسلامي ايران داشتند، گرامي بداريم و به روان پاکشان درود بفرستيم.
وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي دولت براي دور شدن کشور از مشکلات اظهار داشت: سياست دولت در اجراي برنامه ها، محور قرار دادن مردم است و مهمترين اولويت کاري اين دولت حل مشکلات کشور است.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه دولت در بدترين شرايط بودجه اي، کشور را با تدبير اداره مي کند، تصريح کرد: بايد به اين نکته اشاره کنيم که دولت در بدترين شرايط بودجه اي سکان هدايت کشور را به دست گرفت و مشکلاتي از قبيل کاهش قيمت نفت گريبانگير اين دولت شده است اما عليرغم اين همه مشکلات خدمات خوب و قابل توجهي از جمله خدمات نظام سلامت که تحولي اساسي در راستاي توسعه و گسترش سلامت و تندرستي بين آحاد مختلف جامعه محسوب مي گردد، ارائه مي شود.
رضايي در ادامه با اشاره به اجراي بحث تامين اجتماعي روستائيان و عشاير در سطح کشور گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه در زمينه اجراي اين طرح بسيار مهم رتبه اول کشوري را کسب نموده و از سوي مسولين تامين اجتماعي روستائيان کشور عنوان شده که استان کرمانشاه طي 10 ماه گذشته به اندازه پنج سال تلاش و کوشش نموده است و به همين جهت به عنوان استان برتر شناخته شده است.
وي همچنين با مژده دادن به مردم استان کرمانشاه جهت تصويب اجراي طرح بزرگراه همدان_ سنقر _ کرمانشاه در هئيت دولت بيان داشت: خوشبختانه اين طرح روز گذشته در هئيت دولت به تصويب رسيد که به همين جهت بايد به مردم استان تبريک بگوئيم و بزودي عمليات اجرايي آن با سرمايه گذاري بخش خصوصي شروع خواهد شد و اين طرح به منظور تسهيل تردد به کشور عراق تا مرز خسروي امتدادخواهد يافت.
وي با بيان اينکه اين همه کارها در حالي انجام مي شود که در بدترين شرايط بودجه اي قرار داريم، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه ارتباط خوبي بين دولت و مجلس وجود دارد که در فضاي اين همکاري و همدلي توسعه مناسبي براي کشور رقم خواهد خورد.
استاندار کرمانشاه يادآور شد: با فکر و استفاده از تجربه و همدلي مي توانيم به حل مشکل بپردازيم زيرا مسائل تنها با پيگيري و هماهنگي قابل رفع هستند لذا به همين منظور از مديران استان مي خواهم که همواره از ادارات زير مجموعه خود در شهرستان ها سرکشي و بازديد داشته باشند و نسبت به اجراي طرح ها نيز حساس و پيگير باشند.
وي گفت: همين که دولت در طول همين مدت کوتاه بحران و مشکل براي کشور درست نکرده،بسيار حائز اهميت است زيرا نبايد گذشته را فراموش کنيم.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه توسعه منجر به شغل، رفاه، رونق و درآمد مي شود ، گفت: با تفکر و پيگيري مي توانيم از ظرفيت هاي موجود براي رسيدن به توسعه استفاده کنيم.
رضايي در ادامه با اشاره به مزيت ها و پتانسيل هاي بالقوه در منطقه اورامانات ادامه داد: اين منطقه داراي بارندگي مناسب، طبيعت گردشگري، منابع طبيعي زيبا و مزيت هاي مرزي است که با توجه به اين شرايط مناسب و پتانسيل هاي موجود مي توان نسبت به توسعه اين منطقه اهتمام ورزيد.
وي گفت: يکي از مسيرهاي پيشرفت اين منطقه توجه به توسعه بازارچه ها و تجارت است و به همين منظور از يک سال گذشته تاکنون اقدامات خوبي در راستاي توسعه تجارت در استان صورت گرفته است و از فرماندار پاوه مي خواهم که موضوع مرز شوشمي با مسولين استان همجوار در کشور عراق را هر چه سريعتر به اتمام برساند زيرا از پرتو اين موضوع رونق خوبي براي منطقه ايجاد خواهد شد.
رضايي در پايان افزود: استان کرمانشاه با توجه به اينکه بهترين و مطمئن ترين مسير به کشور عراق را دارا مي باشد، لذا با پيگيري و توجه به مزيت هاي مرزي و توسعه تجارت، رونق خوبي براي استان حاصل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن