تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز/ رابطه معاون اول احمدی نژاد با جرج سوروس و فتنه گران و اصلاح طلب ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: طنز/ رابطه معاون اول احمدی نژاد با جرج سوروس و فتنه گران و اصلاح طلب ها
- یک روزنامه نگار جوان در گفتگو با یک خبرگزاری جوان گفته: نوشتن اقدامات رحیمی به پای اصولگرایان شبیه یک جوک و شوخی است.
به گزارش نامه نیوز با تشکر از این روزنامه نگار جوان که خودش هم یک جوک تازه به کلکسیون جوکهای سیاسی طرفداران احمدی نژاد اضافه کرد، تیتر و لید برخی رسانه های حامی پاک ترین دولت تاریخ در روزهای آتی را باهم مرور می کنیم.


یک روز بعد از اعلام حکم


خبرگزاری شانس نیوز:
معاون اول احمدی نژاد، نیروی نفوذی هاشمی رفسنجانی بوده و اسنادش نیز موحود است. ضمن اینکه یک نسخه از کارت عضویت او  در حزب کارگزاران نیز در اختیار ماست و نشان دهنده ارتباطات پنهانی او. بر این اساس دولت نهم و دهم همچنان پاک ترین دولت تاریخ است.


دو روز بعد از اعلام حکم:


یک مقام دولت پاک در گفتگو با چمن امروز:
این مقام در حاشیه مراسم خرید نان بربری از نانوایی محل که در فضایی صمیمی و با حضور میلیون ها نفر از مردم تهران و با شعار «دکتر دوستت داریم» برگزار می شد، گفت: شما مردمو ببینید! باور نمی کنن این شایعات رو. وی در حالی که از نانوا پرسید: «شما باور می کنی؟» ادامه داد: رحیمی جزء نیروهای خدوم بوده و در هشت سال گذشته کنار من نون و پنیر می خورده، تنها خلاف زندگی اش هم ردشدن از چراغ قرمز میدون فاطمی بود که به خاطر خدمت به مردم و ایجاد عدالت در رسیدن به ستاد انتخابات کشور انجام شد.


وی در حالی که داشت پول نان را از جیب شخصی خودش حساب می کرد، تاکید کرد: آقای رحیمی هم تبرئه میشه.اگر نشد اونوقت من اون لیست مفاسد رو منتشر میکنم. 


سه روز بعد از اعلام حکم


خبر بیست و سی:
اسناد جدیدی از ارتباط م.ه با معاون اول دولت قبل افشا شد. م.ه به بهانه چاپ نقاشی های محمدرضا رحیمی وی را اغفال کرده و نقشه های خود را از طریق او در داخل کشور اجرا نموده است. به گزارش ما شماره م.ه در دفترچه تلفن رحیمی، مدرک محکمی بر وجود این رابطه و بی گناهی رحیمی است.


چهار روز بعد از اعلام حکم:
سایت هوانیوز در گزارشی تحلیلی از نقش م.خ در چپاندن محمدرضا رحیمی در نهاد ریاست جمهوری خبر داد و از نقشه 4 سال قبل بنیاد باران در پرونده سازی علیه اصولگرایان و دولت احمدی نژاد پرده برداشت و خطاب به قوه قضاییه هشدار داد: رحیمی هیچکاره است، اصل کاری را بگیرید که هم اصلاح طلب است و هم فتنه گر.


پنج روز بعد از اعلام حکم:
روزنامه حیران


رحیمی بارها به طور پنهانی با جورج سوروس دیدار داشته و اسناد غیر قابل انکارش همین جا پیش ما هست که به هیشکی هم نمی دیم. ما چند ساعت قبل از انتخاب وی به عنوان معاون اول احمدی نژاد به او گفته بودیم که رحیمی با ام آی سیکس هم ارتباط دارد و به درد دولت پاکدست شما نمی خورد اما احمدی نژاد در نامه ای برای ما نوشت: عمرا!


رحیمی هیچگاه اصولگرا نبوده و همیشه خود را یک اصلاح طلب دو آتیشه می دانست. نامبرده حتی در سالهای 88 تا 92 چند باری تلفنی با دفتر هاشمی رفسنجانی صحبت کرده و یکی دوبار هم در جلسات خصوصی از محمد خاتمی یاد کرده است. 


اعلام حکم علیه رحیمی نیز برگ زرینی در دفتر افتخارات جریان اصولگرایی(البته بخش واقعی ش که ما هستیم) است که نشان داد به خوبی دزدگیرش کار می کند و نفوذی های اصلاح طلب را به راحتی کشف و خنثی می کند.


شش روز بعد از اعلام حکم
یک کارشناس مسائل راهبردی
رحیمی در اظهاراتی محرمانه اعتراف کرده که کلا از جبهه مشارکت خط می گرفته و خودش اصلا اشتباهی بوده. او در یک جلسه خصوصی در زندان گفته: احمدی نژاد بارها مرا کشید کنار و گفت، ممدرضا اینقدر با این جماعت نپر! آخرش از راه به در می شی ها! او اعلام کرده که روح احمدی نژاد هم از کارهایش خبر نداشته وگرنه سه سوته برکنارش می کرده.


هفت روز بعد از اعلام حکم
یک مدیر مسئول  در گفتگوی ویژه خبری
در پرونده محمدرضا رحیمی، ائتلاف جریان فتنه با جریان انحرافی کاملا مشهود است؛ اطلاع دقیق داریم که اعطای نشان درجه یک لیاقت به رحیمی توسط احمدی نژاد، اصلا جزء برنامه نبوده و به پیشنهاد جریان انحرافی این کار انجام شده و حضور وی در معاونت اولی نیز دسیسه ا.ر.م. اسنادش هم موجوده، هرکی هم خواست بیاد روزنامه بهش میدیم.


 




منبع: خبرآنلاین


۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن