تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله به نشريه فرانسوي امري مبهم است/بعيد نيست از جانب خود آنها بوده باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۴۹ب.ظ)
حمله به نشريه فرانسوي امري مبهم است/بعيد نيست از جانب خود آنها بوده باشد خود اين عمل تروريستي در فرانسه يعني حمله به نشريه فرانسوي امري مبهم است و بعيد نيست از جانب خود آنها بوده باشد کما اينکه قبلا هم چنين کارهايي کرده اند و به عنوان مثال به بهانه هاي مبارزه با تروريسم به افغانستان لشکر کشيده اند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين کاظم صديقي در خطبه دوم نمازجمعه اين هفته تهران با بيان اين که زيرسوال بردن پيامبراسلام(ص) در واقع زير سوال بردن همه انبياي الهي است، اظهار داشت: کتبي نظير انجيل و تورات با خرافات ضدعقل مشحون است و تنها راه اثبات اديان گذشته حقانيت پيامبر مکرم اسلام(ص) و ذريه ايشان است.
وي با بيان اينکه دين اسلام امروز تنها ديني است که مردم را با خدا مرتبط مي سازد و به عدل و احسان امر مي کند، گفت: اين دين آمده است تا انسان را هدايت کند.
خطيب نماز جمعه تهران با تاکيد بر اينکه پيامبر اسلام(ص) پيامبر رحمت بشريت است، افزود: حالا عده اي پيدا شده اند که کاريکاتور ايشان را مي کشند و به ايشان اهانت مي کنند.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي با اشاره به حمله تروريست ها به دفتر نشريه فرانسوي و قتل چند نفر، گفت: اين حمله در واقع مقدمه اي بود که غربي ها شرارت و رذالت را در سطح وسيع جهاني نشان دهند.
وي افزود: خود اين عمل تروريستي امري مبهم است و بعيد نيست از جانب خود آنها بوده باشد کما اينکه قبلا هم چنين کارهايي کرده اند و به عنوان مثال به بهانه هاي مبارزه با تروريسم به افغانستان لشکر کشيده اند.
خطيب نماز جمعه تهران تصريح کرد: دنياي غرب و مستکبريني که آن را اداره مي کنند عناد ديرينه و عميق با دين اسلام و اديان توحيدي دارند.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي گفت: اينها طرح هاي خطرناکي است که اسلام هراسي و ايجاد بدبيني و نفرت عواطف عمومي انساني عليه پيامبر اسلام(ص) را در دستورکار قرار داده اند.
وي افزود: اساسا اين نوع تربيت تروريست و تجهيز و حمايت از آنها مقدمه جنگ تمام عيار فرهنگي و اعتقادي با جهان اسلام است.
خطيب نمازجمعه تهران گفت: دنياي اسلام در مقابل با وجود همه اختلافات کشورها باهم در اين مسئله يک جوشش و غيرت اسلامي بوجود آورد و مردم به خيابان ها آمدند و ابراز نفرت کردند و حتي در برخي از کشورها از دولت خودشان خواستند سفير آن کشور را اخراج کند.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي افزود: اين اتحاد مسلمانان و حضور بين المللي آنها خلاف انتظار آنها بود.
وي گفت: همه دنيا خصوصا دولتمردان ما دشمن را بشناسند و بدانند که با چه کسي طرفند؟
خطيب نمازجمعه تهران افزود: اينها درنده هايي هستند که به صغير و کبير رحم نمي کنند و به مقدس ترين مقدسات ما يعني پيامبر عظيم الشان اسلام(ص) اهانت مي کنند.
حجت الاسلام والمسلمين به دولتمردان کشور گفت: بايد عمل شما نشانه غيرت، عزت انقلابي و اقتدار باشد.
خطيب نمازجمعه تهران در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به نامه مقام معظم رهبري به جوانان غربي گفت: ايشان در اين نامه به تمام جوانان و کساني که رسالت روشنگري دارند از جمله رسانه ها، اساتيد دانشگاه و تريبون هاي تبليغاتي رهنمون دادند که آنها نيز اين راه را در پيش بگيرند.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي با بيان اينکه در اين نامه ابتدا به گذشته ننگين غرب از جمله نظام بردگي، جنگ جهاني اول و دوم، اهانت به رنگين پوستان و تجاوز به کشورهاي مختلف از جمله عراق و افغانستان اشاره شده است، افزود: ايشان نوشتند که تاريخ شما از اين امور شرمنده است و از جوانان خواستند که خودشان به متون اسلامي، قرآن کريم و روايات پيامبراکرم(ص) مراجعه کنند تا مسايل برايشان روشن شود.
وي با اشاره به سرکوب مسلمانان بحرين هم گفت: حکومت بحرين مدتهاست که در برابر درخواست قانوني ملت خودش که مي خواهد صاحب راي شود و در يک حرکت آرام و بدون تخريب به مدت چهار سال درخواست خود را اعلام مي کند نه تنها قدمي برنداشته بلکه در عوض عقب نشيني حوصله اين دولت نامشروع سرآمده و اين اواخر عالم مجاهد آن را زنداني کرده است.
خطيب نمازجمعه تهران با انتقاد از اينکه مدعيان حقوق بشر در قبال اين جنايات سکوت پيشه کرده اند، افزود: اين حرکتي خلاف حقوق بشر و شرع مبين اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي با انتقاد از اينکه دولت بحرين به خواست مسلمانان و مراجع عظام تقليد در اين باره توجهي نکرده است، گفت: حالا قصد محاکمه اين روحاني عظيم الشان را دارند.
وي افزود: به حکومت بحرين هشدار مي دهيم اين نوع حرکت زوال خودشان را سريع تر مي کند.
خطيب نمازجمعه تهران در پايان خطبه دوم و پس از دعاي پاياني با بيان اينکه قرار بود تلفن هاي همراه و کانال هاي تلويزيوني ماهواره اي شود و ثمره دستاوردهاي هسته اي را شاهد باشيم، گفت: از خدا مي خواهيم دستاوردها و عزت جامعه شيعي را از دستبرد شياطين حفظ کند و دولتمردان امانتداران صالحي باشند و توفيق تحقق اقتصاد مقاومتي را پيدا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن