تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799196072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تعیین تکلیف سیم کارت های هویت جعلی قبل از پایان سال تا انجام تمام خدمات بازنشستگان در دفاتر پستی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاهی به اخبار حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات در هفته گذشته
از تعیین تکلیف سیم کارت های هویت جعلی قبل از پایان سال تا انجام تمام خدمات بازنشستگان در دفاتر پستی کشور
لزوم تعیین تکلیف سیم کارت های بی نام ونشلان وجعلی وانجام کلیه خدمات بازنشستگان در دفاتر پستی کشور از جمله مهمترین عناوین اخبار ارتباطات وفناوری اطلاعات در هفته گذشته بود.


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، لزوم تلاش اپراتورها برای رسیدن به شاخص های کیفی یکی از موضوعاتی بود که در هفته گذشته غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کنترل شاخص های مربوط به کیفیت و پوشش اپراتورها به صورت دوره ای خبر داد و تلاش اپراتور ها برای رسیدن به شاخص های کیفی را ضروری دانست چراکه هنوزدر زمینه پوشش درون شهرها و منازل، جاده ها و مناطق روستایی مقداری از شاخص‌ها عقب هستیم و مردم انتظار رسیدگی به این وضعیت را دارند.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود در مورد سیم کارت‌های بی نام و نشان گفت: تا پیش ازعید، باید مطابق مصوبات کمیسیون و دستور العمل نظارتی ابلاغی به اپراتورها، تکلیف سیم کارتهای دارای هویت جعلی و یا بدون کد ملی مشخص شود.
 
داداش زاده با تاکید بر این که در شبکه مخابرات کشور، سیم کارت فعال بدون نام و نشان نداریم، اظهار داشت: هر دو اپراتور به یک میزان دارای سیم کارتهای اشکال دار با هویت جعلی هستند و از این رو باید به تکمیل کد ملی سیم کارت های فاقد کد ملی پرداخته و سپس نسبت به احراز هویت صاحب سیم کارت با کسی که از آن استفاده می کند، اقدام کنند.
         
 
** 8طرح ماندگار از برنامه های بلند مدت شرکت پست   
          
مدیر عامل شرکت پست در جلسه شورای اداری پست استان اصفهان،از تدوین و ارائه هشت طرح ماندگار برای آینده پست در برنامه بلندمدت به منظور جایگزینی خدمات فیزیکی و سنتی با خدمات جدید الکترونیکی دارای ارزش افزوده خبر داد وگفت:از آن جایی که پست سنتی جوابگوی نیازهای جامعه نیست هشت طرح ماندگار را  برای آینده پست در برنامه بلند مدت به منظور جایگزینی خدمات فیزیکی و سنتی با خدمات جدید الکترونیکی دارای ارزش افزوده تدوین و ارایه کرده ایم.
 
**برگزاری همایش سالانه دبیران امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه های سراسر کشور   
    
در هفته گذشته همایش سالانه دبیران امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه ها، شرکت ها و سازمان های دولتی سراسر کشور، به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد که در این همایش به برخی تهدیدات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ودرخواست از دست اندرکاران فرهنگی برای کمک به تولید محتوای اسلامی و دینی فضا و لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی مطابق با برنامه های شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخته شد.
 
**تدوین ساختار اصلی توسعه دولت الکترونیک در آذربایجان شرقی  
               
بهمن حسین زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به تدوین ساختار اصلی توسعه دولت الکترونیک در آذربایجان شرقی وابلاغ فرآیندها و خدمات مختلف سازمان ها برای مهاجرت به روی پورتال  به دستگاهها و ایجاد کمیته های فنی به منظور نظارت و ارزیابی ،پیگیری خدمات در دفاتر پیشخوان دولت و واگذاری خدمات شهرداری تبریز  به دفاتر پیشخوان دولت برای نخستین بار در کشور و همچنین واگذاری خدمات ادارات دولتی به دفاتر ICT روستایی اشاره کرد.
 
 
**پیاده سازی شبکه انتقال با بهره گیری از سیستم‌های انتقال نوری بومی شده  
                
پیاده سازی شدن شبکه انتقال ملی « پروژه توانا» به منظور افزایش ظرفیت انتقال ترافیک در شبکه زیرساخت کشور از دیگر موضوعاتی بود که درهفته گذشته با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت ارتباطات زیرساخت مورد بررسی قرار گرفت تا با انجام پروژه «توانا»، شبکه انتقال جدید مبتنی بر سیستم­های انتقال نوری DWDM و NG-SDH ساخت داخل کشور، پیاده سازی شود.
 
گفتنی است ،با توجه به سیاست­های کشور مبنی بر توجه به استفاده از تولید داخل، سرمایه­ گذاری در خصوص بومی سازی برخی از محصولات ICT در دستور کار این پژوهشگاه قرار دارد که به زودی با استفاده از پتانسیل پژوهشگاه، متخصصین دانشگاه­ها، شرکت­های خصوصی و دانش بنیان اجرایی خواهد شد.
 
 
**پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز هوای پاک  
                   
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیامی به مناسبت روز هوای پاک در پیامی به نقش ICT در ایجاد دوباره آسمان آبی اشاره کرد وگفت:اسمان ابی راهی است که می تواند کره خاکی را به زیستگاهی بهتر برای بشر تبدیل کند.
 
وی افزود:همچنین تحقق دولت الکترونیک نیز، زمینه را برای حداقل مراجعات به ادارات، سازمانها و بانکها فراهم کرده که امیدواریم با افزایش ظرفیتهای زیرساختهای ارتباطی، بخشهای دولتی و خصوصی نسبت به افزایش خدمات و سرویسهای خود به صورت غیرحضوری اقدام کنند.
 
**انجام کلیه خدمات بازنشستگان در دفاتر پستی کشور
 
در هفته گذشته شرکت پست و صندوق بازنشستگی کشوری، به منظور سهولت دسترسی بازنشستگان به خدمات این صندوق، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند که به این ترتیب بازنشستگان عضو این صندوق می‌توانند از این پس، تمامی خدماتی که مستقیماً از این صندوق دریافت کردند مانند، دریافت فیش حقوقی، بیمه تکمیلی، احکام را، از طریق 300 دفتر پستی در سطح کشور دریافت کنند.
 
حسین مهری مدیرعامل پست، در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به اجرای طرح پایلوت ارائه خدمات این صندوق گفت:هم‌اکنون استان های تهران، گلستان و البرز، به عنوان استان‌های پایلوت ازاین خدمات صندوق بازنشستگان مستقیماً، خدمات مورد نیاز خود را از طریق 70 دفتر پستی دریافت می‌ کنند.
 
 
**وزارت ارتباطات موفق به دریافت گواهینامه بین المللی دفتر کار سبز شد   
      
در هفته گذشته در نهمین همایش مدیریت سبز که با حضور جمعی از دست اندرکاران و کارشناسان فعال در حوزه مدیریت سبز و نیروی انسانی در مرکز همایش های میلاد برگزارشد در راستای اجرای ماده 190 قانون پنجم توسعه که به استقرار نظام مدیریت سبز در دستگاه های اجرایی اشاره دارد؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی دفتر کار سبز شد.
 
انتهای پیام/








کد خبر: ۵۱۰۹۰۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن