تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حملات هدفمند و برنامه‎ریزی شده ضدانقلاب به ستاره ملی‌پوش


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: "سیدمحمد موسوی" مدافع پرافتخار تیم ملی والیبال ایران که در دیدار امروز مدال‎آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی با رهبر معظم انقلاب شرکت کرده بود، عکس خود از دیدار امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش تراز ، مدافع تیم ملی والیبال کشورمان درباره این دیدار نوشت: «در دیدار با رهبر معظم انقلاب، من که خیلی دوست داشتم ایشون رو از نزدیک بیبینم و باهاشون صحبت کنم، اما حیف که نشد.»
سیدمحمد موسوی در وصف دیدار با رهبر فرزانه انقلاب نوشت: «دیدن چهره ایشان حس عجیبی به آدم می‌دهد.»
اما موسوی پس از انتشار این عکس با هجمه کامنتی ضدانقلاب مواجه شد، به‌طوری که صفحه اینستاگرام وی آماج توهین‌های بی‎سابقه و شرم‎آور جریانات معاند و هتاک واقع شد.
با این حال، اکثر طرفداران این ورزشکار محبوب به این توهین‌ها واکنش نشان داده و از موسوی حمایت کردند.
گفتنی است، ترتیب دادن اینگونه حملات هدفمند و برنامه‎ریزی شده علیه چهره های ورزشی و هنری پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، حرکتی مسبوق به سابقه و هدایت‌شده می‎باشد.
شایان ذکر است که ورزشکاران اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات آسیایی "اینچئون" در کره جنوبی افتخارات زیادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبری معظم انقلاب صبح امروز در دیدار با ورزشکاران حاضر در این دور از مسابقات آسیایی فرمودند: «نشان دادن مظهر معنویت در سکوهای قهرمانی، معرّف استقامت معنوی ملت ایران است.»





منبع: جام نیوز


پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 14:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن