تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804657409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیباترین جزوه درسی تا بنر «پیامبر رحمت» در لندن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: زیباترین جزوه درسی تا بنر «پیامبر رحمت» در لندن


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در دوم بهمن ۱۳۹۳.زیباترین جزوه درسی/تولد در کربلا، وفات در کنار امام رضا(ع)/حاج قاسم در مراسم تشییع سردار شهید الله دادی/چای بردن امام برای محافظش/ تنبیه عجیب کارمندان در چین... زیباترین جزوه درسی این ماه تب امتحانات در تمام دنیا داغ بود و همه مدارس و دانشگاه ها امتحانات خود را برگزار کردند. در این میان اتفاقات نادری هم رخ داده است که نمونه هایی از شکوفایی خلاقیت ها آن هم در شب امتحان است.
زیباترین جزوه درسی
«ون ترونگ» دانش آموز بیولوژی است که در امتحانات پایان ترم تصمیم گرفت جزوه های آموزشی را با هنر ترکیب کند و درس را بهتر متوجه شود. او تمام جزوه هایی که برای شب امتحانش نیاز داشت به شکل نقاشی ون گوگ روی تابلو وایت برد کشید. بیشتر... روایتی از تولد در جوار سید‌الشهدا(ع) تا وفات در کنار امام‌رضا(ع)

مرحوم اوحدی از اساتید قرآن مشهد مقدس است که در سال‌های حیات پربرکتش شاگردان زیادی تربیت کرد و دغدغه اصلی او زندگی قرآنی بود. وی در کربلای معلی چشم به جهان گشود و در مشهد مقدس دنیا را بدرود گفت.

تولد در کربلا، وفات در مشهد

مرحوم «محمد‌علی اوحدی» در تاریخ 29 دی‌ماه 1391 در سن 71 سالگی درگذشت که در این گزارش به بخشی از زندگی وی اشاره می‌کنیم. بیشتر... حاج قاسم در مراسم تشییع شهید الله‌دادی
حاج قاسم در مراسم تشییع سردار الله دادی
بیشتر... ماجرای چای بردن امام خمینی برای محافظش در پشت‌بام محمدحسن جعفری یکی ازمحافظان حضرت امام خمینی(ره) برایمان نقل می‌کند: اولین دفعه‌ای که به‌عنوان محافظ خدمت حضرت امام خمینی رسیدم ، اولین پستی که داشتم در پشت‌بام منزل حضرت امام در قم بود از ساعت ۲۴الی ۲بامداد زمان پست من بود، زمستان سال ۵۸ برف زیادی باریده هوا بسیار سرد بود.
امام (ره)

جعفری ادامه می‌دهد: از سرما چکمه‌هایم را به زمین می‌کوبیدم و قدم می‌زدم و مدام در حال راه رفتن و جنب‌وجوش بودم که سرما بر من مسلط نشود ناگهان درب پشت‌بام باز شد، تصور کردم پاس‌بخش و یا افسرنگهبان است، با تعجب دیدم حضرت امام خمینی پشت درب است و با یک سینی چای به پشت‌بام آمده است در کنار چای مقداری خرما هم برایم آورده بود، به من گفت خسته نباشی هوا سرد است نیازی نیست در پشت‌بام باشید بروید استراحت کنید، من در پاسخ گفتم نه پستم را در حفاظت از شما را زمانی ترک می‌کنم که فرمانده دستور بدهد ایشان هم تشکر کردند و رفتند. بیشتر... تنبیه عجیب کارمندان در چین یک شرکت چینی کارکنانی را که در دستیابی به اهداف شرکت کوتاهی کرده بودند واداشت ساعت ها در پیاده رو از مردم عذرخواهی کنند.
تنبیه کارمندان به روش چینی
مدیران یک شرکت چینی از روش عجیبی برای تنبیه کارکنان کم کار خود استفاده کردند. این شرکت فعال در شهر ساحلی شیامن واقع در جنوب شرق چین کارکنان خاطی خود را واداشت ساعت ها در معبر عمومی زانو زده و از رهگذران عذرخواهی کنند.
بیشتر...

تفریح عجیب نوجوانان عرب
تفریج عجیب نوجوانان عرب

اسنوبرد سواری نوجوانان عربستانی روی تپه های شنی صحرای "المغوات" که باید آن را "سند برد" نامید. بیشتر... عجیب‌ترین تلفن همراه تاریخ ظاهرا یک شرکت ژاپنی تغییر در طراحی را با برداشتی دیگر تفسیر کرده است زیرا تلفن همراه عرضه شده توسط این شرکت که Heart نام دارد، با یک چرخش از مرکز خود به شکل نماد سمبلیک قلب درمی‌آید.
عجیب ترین تلفن همراه تاریخ

به نظر می‌رسد که دنیای فناوری اطلاعات در بخش طراحی تلفن‌های همراه به تدریج با فقر ایده روبرو شده است زیرا اگر به‌صورت کلی به تلفن‌های همراه هوشمند تولید شده توسط شرکت‌های مختلف نگاه کنید می‌توانید دریابید که تمامی مدل‌ها از یکی از سه یا چهار فرمت کلی ساخت این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. البته این امر نباید موجب شود که به‌منظور درهم شکستن این ساختار شاهد عرضه طراحی‌های عجیب و غیرکارآمد باشیم. بیشتر... بنر پیامبر رحمت بر اتوبوس های لندن
بنر پیامبر رحمت در لندن

لازم به ذکر است که مجله شارلی ابدو فرانسوی در سال 2011 با انتشار کاریکاتورهایی به پیامبر اهانت کرده بود اما در ابتدای ماه جاری در حادثه ای به نام انتقام جویی برای پیامبر اکرم (ص) مورد هجوم قرار گرفت و 12 نفر کشته شدند. تعدادی از کاربران اینترنتی اقدام به نشر تصاویری از اتوبوس هایی در لندن کردند که بر روی آن ها  عبارت « محمد پیامبر روشنایی زندگی و معلم حق و رحمتی برای مومنان است»درج شده بود. بیشتر...


پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن