تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813084321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب اثر هنری پزشك خانواده فسایی بعنوان نماد صیانت از سلامت شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انتخاب اثر هنری پزشك خانواده فسایی بعنوان نماد صیانت از سلامت شهروندان خبرگزاری پانا:خبرگزاری پانا: توسط سازمان بهداشت جهانی اثر هنری پزشك خانواده فسایی بعنوان نماد صیانت از سلامت شهروندان انتخاب شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ بهمن ساعت 11:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، اثر هنری مریم محب زاده پزشک خانواده شهری غیردولتی در شهرستان فسا که به بازرسان سازمان بهداشت جهانی (WHO) ارائه داده بود بر روی بسته های آموزشی سازمان بهداشت جهانی در اجلاس قاهره در تاریخ 18-20 نوامبر 2014 بعنوان نماد پزشک خانواده چاپ و مورد تایید قرار گرفت.
اثر این پزشک فسایی که در بخش غیردولتی بعنوان پزشک خانواده شهری به خدمت رسانی به همشهریان مشغول است از سوی سازمان بهداشت جهانی بعنوان نماد صیانت از سلامت شهروندان توسط پزشک خانواده ، انتخاب و ضمن چاپ بر روی تمامی بسته های آموزشی این نهاد بین المللی در اجلاس قاهره قرار گرفته و نام نامی ملت ایران را باذکر "یا من اسمه دواء و ذکره شفاء " برای شرکت کنندگان در اجلاس منطقه ای سازمان بهداشت جهانی پیرامون پزشک خانواده به اهتزاز درآورد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن